Pentru momente grele

Sunt vreo 5 lucruri care îmi plac în SUA, iar faptul că oamenii se raportează la Dumnezeu este unul dintre ele.

Dumnezeu aude

4 responses to this post.

  1. eu am invatat o lectie importanta in vara aceasta: e grav cand dorintele unora nu coincid cu ale altora, mai grav e cand se implinesc ale celor dintai provocand suferinte celor din urma
    sper ca Dumnezeu sa ne ajute si sa ne arate drumul pentru ca ma simt la capatul puterilor;tocmai cand credeam ca ajunsesem la pragul maxim de durere si suferinta, am descoperit ca fusesem aroganta in credinta mea: am descoperit un prag mult mai ridicat de suferinte si durere asa cum nu credeam ca exista
    sper ca acesta sa fie ultimul…totusi pentru ca imi doresc doar liniste si…liniste alaturi de copii si sot

    Răspunde

  2. Totusi, e bine sa constientizam mai bine si mai des ceea ce ne dorim, ca sa ne apropiem mai mult de implinirea dorintelor. Tot americanii spun asta ! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

