Totul are un pret

Platesti un pret pentru a deveni mai puternic.

Platesti un pret pentru a deveni mai rapid.

Platesti un pret pentru a ajunge mai sus.

Dar, de asemenea, platesti un pret daca nu faci nicio schimbare. – H. Jackson Brown

3 gânduri despre &8222;Totul are un pret&8221;

  1. Eu platesc un pret si pentru ca nu am timp sa-ti citesc regulat blogul! Pierd multe lucruri interesante la un moment dat, fiindca recuperez de fiecare data, dar, totul are un pret!

  2. MUltumesc, cu intarziere, totul are un pret, mda…eu platesc cu sanatatea nebunia in care ma invart in ultimul timp si azi a trebuit sa ajung la doctor, caci mi-am dat fierea peste cap. Si nici macar n-am vrut s-ajung mai sus, poate doar sa supravietuiesc…Nu vreau sa mai platesc si alt pret, voi face nu o schimbare, ci mai multe! Sa vad cu ce incep!

Lasă un răspuns

