Mănăstirea Sâmbăta de Sus, județul Brașov

E chiar un spațiu de vis… Am mai avut acest sentiment prin Israel, niciunde altundeva.

Ar merita să ajungi acolo, măcar o dată pe an. 🙂 (ce bine ar fi să calci pe acolo o dată pe lună!)

Am ajuns acolo datorita ieșirii anuale cu firma. Minunata noastră firmă. 🙂

2 gânduri despre &8222;Mănăstirea Sâmbăta de Sus, județul Brașov&8221;

    • mă bucur că gândim la fel. mi-ar plăcea să știu care este cel de-al doilea… să ajung acolo și să văd dacă suntem chiar *suflete pereche* la preferințe spirituale. (era multă lume când am fost noi, era duminică, dar vorba ta, acolo probabil că respiri eliberare când nu calcă atâtea picioare în jur!)

Lasă un răspuns

