Îngheț la Bâlea – an fără toamnă, pentru munte

Și spuneau meteorologii ruși că vom avea o iarnă aspră. Debut fulminant al iernii, la Bâlea! 🙂

10 gânduri despre &8222;Îngheț la Bâlea – an fără toamnă, pentru munte&8221;

    • da, eu mă bucur pentru că am văzut priveliștile magnifice, dar nu-ți spun ce frig am îndurat. erau vreo 3 grade. băieții mei s-au dus în sus, pe versant, spre Capra, eu am stat cu cana de ciocolată fierbinte, în cabană. mai bine zis, cu cănile… că nu mă mai puteam opri din băut, de bucuria pe care mi-o dădea căldura.

    • fă-o cât mai poți… nu prea îi cred pe ruși (decât în declarațiile de dragoste din melodii! 🙂 ), dar parcă le-aș da crezare meterorologilor lor care au anunțat că va fi o iarnă grea… deci s-ar putea să stăm înțepeniți în București, să nu putem folosi străzile (exagerez și eu ca să te conving să te duci repejor la munteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!).
      p.s. deci exiști… 🙂 mă bucur mult de tot.

      • Eh… eu una sunt obisnuita cu iernile grele si astea din Bucuresti mi se par un fleac. 😀
        Sper sa reusesc weekend-ul viitor o fuga… la un munte mic macar.

        Exist… citesc… comentez mai rar…

Lasă un răspuns

