Telefonul cu muzică – siguranța copilului ce merge singur la școală!

Dimineață, am plecat la lucru pe când era încă întuneric. Din direcția opusă venea un băiețel, cu un ghiozdan puhav în spate și cu un telefon șmecher în mână (se observa în bătaia luminii neonului de pe stradă!). Din telefon, se răsfrângea spre lume o melodie vioaie.

*Ce faci?* l-am întrebat zâmbindu-i.

*Mă încurajez cu muzica. Mi-e cam frică, în fiecare dimineață când plec de acasă.*

A trecut de mine, strângând în continuare, cu aceeași putere telefonul.

N-am văzut prea mulți oameni care să lovească pe cineva pentru a-i lua rucsacul din spinare, dar am auzit de mulți care se reped și-ți iau telefonul – iar dacă nu li-l dai au ei grijă să nu mai ai tupeu a doua oară să li te împotrivești.

M-am gândit la soluțiile pe care le găsim noi în viață – ni se pare că ne putem apăra de ceva sau de cineva punându-le în practică, pentru ca apoi să ne dăm seama că au fost cele mai slabe opțiuni, că au adus cea mai mare nenorocire asupra noastră.

Eu mi-aș duce copilul la grădiniță sau la școală, dimineața, dar dacă ar fi să nu pot în niciun caz nu i-aș da la el lucruri scumpe – și oricum l-aș învăța să le ascundă, dacă trebuie neapărat să le aibă asupra lui. Dar sunt multe tipuri de părinți azi, dintre care cel mai popular tip este … neștiutorul. Nu numai că nu știe să se poarte cu copilul, dar nici măcar nu mai ține minte că are copil… Din păcate!

2 responses to this post.

  1. Daca n-as putea sa-l duc zi de zi, m-as asocia cu alti parinti si i-am duce pe rand sau as plati pe cineva sa faca asta, dar in nici un caz nu l-as trimite cu telefonul in mana ca sa-i faca… curaj !

    Răspunde

    • pe mine mă apucase criza, să sun la 112, de spaimă că i s-ar putea întâmpla ceva…
      mai ales acum, când se știe că sunt pericole multe… și se luminează mai greu…
      unii sunt chiar inconștienți… genul *îl spălăm sau facem altul?*

      Răspunde

Lasă un răspuns

