Vi se întâmplă?

M-am plimbat ieri toată ziua, căutând un dress între portocaliu și visiniu… Așa spuneam vânzătoarelor… Mai adăugam că e ca frunzele toamna și ele nu înțelegeau de ce nu-mi convine dresul galben sau cel orange ori cel roșcat înfocat…

Spre seară, o doamnă vorbea cu alta, în autobuz… *Ce frumos e cărămiziul ăla, dragă!*

În acel moment mi-am dat seama că acela era cuvântul pe care îl căutasem toată ziua și se ascunsese atât de bine că nu-l putusem găsi… Cred că era prin buzunarul lui Alzheimer ascuns…

Totuși, cuvântul *cărămiziu* e floare la ureche, cum să nu-l mai știu?

(Aș pune un emoticon, dar de cel ce plânge mi-e cam frică, iar de râs chiar nu e … 🙂 )

14 gânduri despre &8222;Vi se întâmplă?&8221;

    • mda, tu mă lași să mă zbat în necaz, râzând de mine. voiam încurajare că faci parte din clubul meu, dar se pare că nu… bine de tine!
      hm, ce păcat că sâmbătă voi fi fără tine…

  1. Eu am avut o problema cu pluralul cuvântului groapa. Am trecut prin multe etape de genul groape, gropuri pana sa ajung la salvatorul gropi! E bine ca încă ne mai amintim. Vedem ce o sa fie peste vreo 10 ani! 😁

    • 🙂 m-ai amuzat. și pentru cuvântul buclucaș, dar și pentru fraza de încheiere… 🙂
      cine-o mai vedea, o vedea… eu am o vorbă… *prefer să fiu o nebună simpatică, decât o sănătoasă acră.*
      dar nimeni nu garantează asta! 🙂

      • ar fi chiar culmea sa cauti sa fii altceva… pana la urma viata e prea scurta ca sa fii o serioasa, chiar si simpatica… 🙂
        nimeni nu-si pierde timpul cu cei seriosi, pe cand pe ceilalti ii vaneaza toti… 🙂

  2. În dimineaţa asta am încercat jumătate de oră să-mi amintesc cuvântul „coerent”. Din fericire, ştiam exact cu ce literă începe aşa c-am apelat la DEX. 😆

  3. Eu am dress caramiziu! l-am cumparat pur si simplu de dragul culorii asta iarna.dar nu l-am imbracat…probabil vei gasi la ‘gatta’.am vazut ca au toate culorile iarasi.succes!

    • a, uitasem ca trebuie sa fie si ieftini si foarte grosi. pentru ca sunt o friguroasa…
      dar mersi de idee, o sa targ o fuga pe acolo.
      si poate ne intalnim, candva, amandoua imbracate cu minunata culoare caramiziu… 🙂
      ar trebui sa facem un club al caramiziului in iarna… 🙂

    • mă rog, e de râs când suntem cu toții la o ciocolată caldă (sau 9!) și ești umăr la umăr cu prietenii. dar când te duci acasă singur și vezi că nu mai ai habar cum îi zice chestiei cu care tre să te perii… 🙂
      oricum, senilă dacă sunt nu e mare lucru.
      să nu fiu senină… că asta e bai mare! 🙂

  4. multa lume cand nu-si aminteste ceva se gandeste la Alzheimer. Cand nu ne amintim ceva , dar stim ca nu ne amintim si cautam acel ceva, deobicei e o manifestare a stresului. Alzheimer e cand esti singurul/singura care nu-ti dai seama ca ia uitat ceva. Desigur psihologii ar putea gasi si alte motivatii ale acestui lapsus.
    Imi place cum scrii si-ti multumesc ca mi-ai dat un like avand astfel ocazia sa ajung pe acest blog. 🙂

    • cand am o clipa libera, intru pe wordpress, la noutati, sa vad ce mai gandeste lumea. asa am ajuns la postarea ta.
      daca am dat like e clar ca mi-a placut, pentru ca de regula intru pe 10 bloguri si abia gasesc unul care sa ma convinga sa-l termin… cu atat mai putin sa dau like…
      zile frumoase. 🙂

Lasă un răspuns

