Misiunea … relaxarii

Si OO7 are misiune, si crestinii au primit misiune…

Eu imi spun mereu ca trebuie sa prestez (m-am obisnuit cu acest cuvant de cand prin SUA toti credeau ca injuram cand ne ofeream *fac eu*. Se uitau la noi si clatinau din cap… *Oare ce-i nemultumeste pe turistii astia?* 🙂 ) , sa ramana o urma in fiecare noaptea cand merg la culcare, cum ca nu am trait degeaba. Azi eram decisa sa fac 3 lucruri bune, unul pentru mine, doua pentru doua prietene… Si cum s-a brodit (bine ca nu imbrobodit!) ca nici la mine nu a iesit ce am vrut, nici la cele doua… Asa ca am mai invatat o lectie… Uneori si sa vrei sa dai o mana de ajutor si persoanele … trebuie sa se descurce singure… Nu ca tu ai fi rau sau indiferent – tu esti decis sa sustii… dar scrie in stele ca omul trebuie sa se descurce si singur cateodata…

In loc sa imi rezolv problemele si sa alerg prin spitale, stateam in fata Foisorului de Foc, band o ciocolata calda si mancand o merdenea care se insira pe hainele mele, mai degraba decat sa-si gaseasca drumul spre stomac.

Radeam de mine, cum stau ca gandacii la soare, in vreme ce ar trebui sa fiu un soldat care executa misiunile foarte importante…

Mi-a venit in minte gandul ca treaba fac (pardon, prestez) mereu, dar soare ca acesta nu va mai fi maine, ori poate va fi maine, dar peste 2 saptamani sigur nu. Asa ca m-am delectat si eu, straduindu-ma sa uit ca eram inrolata – lasa, OO7, si lasa, crestinismule, oamenii sa se mai si bucure de … nimicuri… 🙂

 

2 gânduri despre &8222;Misiunea … relaxarii&8221;

    • adevărul este că faza asta pare nesemnificativă, irelevantă pentru cei care nu au avut de-a face cu străinii. dar eu de 17 ani am problema asta – cum apare un străin, cum îl isterizez că mă ofer mereu să îi iau treaba din mână și să se simtă ca acasă… 🙂 și nu înțelege de ce-l înjur!

Lasă un răspuns

