Sărbătorind viața

Astăzi am luat orașul la pas. Am înțeles eu că e ultima zi frumoasă de toamnă și am vrut să serbez și soarele și viața mea – m-am plimbat 5 ore și nu eram deloc obosită. (Acestea au fost ideile care s-au născut în urma interacționării și ascultării discuțiilor celor pe lângă care am trecut, celor pe care i-am văzut… 1. Oare cum de obosesc părinții imediat cum îi scot pe copii din casă și vor să se întoarcă? 2. Oare cum nu obosesc stăpânii câinilor și îi scot de două ori pe zi, în vreme ce părinții își țin copiii în casă, pe motiv că sunt trudiți? 3. Replica unei bunici când nepotul de 3 ani a plâns că vrea în casă… *Bine, mergem în casă, că ești obosit. Dar când ajungem acolo, să nu ceri tableta! Obosiții dorm, nu se joacă pe tabletă.* 🙂 )

O prietenă mi-a dat telefon să-mi spună că se bucură că sunt sănătoasă, după episodul de ieri -și ea se plimba, ca și mine, pentru același motiv (poate nu e întâmplător că suntem prietene! 🙂 ) și, dezbătând cu ea despre viață și moarte, când m-am întors mi-am zis… *Hai să-l citesc pe William Blake.*

Multe mi-au plăcut, dar, gândindu-mă la discuțiile de pe Fb despre accidentul meu de ieri, aceste versuri mi s-au părut cele mai potrivite…

*Ce crezi tu despre Hristos

Pentru mine-i chiar pe dos.

Tu Îl vezi cu nasul mare și încovoiat…

Eu zic că e cârn ca mine, nu m-am înșelat…

Biblia o cercetăm, zi și noapte, amândoi,

Dar ce-i pentru mine alb, e negru pentru ochii tăi.*

Indiferent care este părerea noastră despre ce e în jur și despre lucrurile esențiale, important e că ne respectăm.

One response to this post.

  1. Desteapta bunica aceea, mi-a placut mult ce i-a dat prin cap sa-i spuna nepotelului ! Da’ ce fel de parinti dau o tableta pe mana unui copil de trei ani ?… Nu ca mi-ar fi mila de tableta, mi-e mila de copil, caruia i se imprima niste obiceiuri de nesters, cu urmari negative, cel mai adesea.

    Răspunde

Lasă un răspuns

