Spitalul de Urgență

Unul dintre ele.

Am ajuns astăzi, după 5 ore în care am insistat să suport durerile pentru că nu voiam să pierd cursurile. Dar au insistat prea mult cei din jur când au văzut că nu mă mai puteam mișca și atunci m-am supus…

Nu știu dacă ați fost vreodată la spitalul de urgență – prietena mea îmi spunea că ea nu prea ar merge acolo pentru că nu știe cum vom fi tratate, că ne vor ține deoparte, pentru că acolo vor fi cazuri grave, nu ca al meu. Cred că, în general, când e vorba despre o competiție în domeniul bolilor, nimeni nu vrea să o câștige. Mai degrabă pierzi și ești sănătos decât să câștigi și să fii cel de care se ocupă cel mai mult doctorii.

Am urmat linia verde – urgențe minore. Eu muream de durere, dar eram caz minor față de altele. Și la ecografie am cedat rândul de câteva ori, pentru că alții erau cu probleme mai mari decât ale mele.

După investigații, doctorița mi-a spus simplu: Vă cred că vă doare, pentru că se vede că suferiți și pentru că nu v-ați pierde timpul pe aici. Dar pe ecografie nu se vede nimic. Absolut nimic.

Eu muream și eram sănătoasă, nu eram bună nici de urgențele minore.

Am ajuns acasă și am continuat să mă gândesc la cât de vulnerabil este omul… Orice poate să-l afecteze, iar noi ne considerăm cei invincibili.

Probabil că mâine nu voi mai avea nimic, dar ceea ce mi s-a întâmplat azi este o lecție – când trebuie să se întâmple ceva, se întâmplă. Că nu ai în istoricul familiei așa ceva, că nu ai suferit până atunci de așa ceva… nu contează. Important este cum treci peste.

Un gând despre &8222;Spitalul de Urgență&8221;

  1. multa sanatate!
    imi pare rau sa aflu ca ai probleme de sanatate
    sper sa se rezolve pentru ca sunt sigura ca nu ai fi ajuns la spital daca ar fi fost ceva simplu
    doctorita respectiva nu avea chef de alte investigatii probabil si a decis sa te trimita acasa
    mai bine iti faci niste analize, o ecografie intr-un loc specializat unde doctorii au timp sa se ocupe de pacienti,nu pe banda rulanta cum e la urgente
    inca o data: multa sanatate!

Lasă un răspuns

