La vida sigue igual – Viața își continuă cursul

Nu sunt genul care să leșine când cântă un bărbat, datorită frumuseții lui. Nu mi-a plăcut niciodată Julio Iglesias, *ca bărbat*, în schimb i-am ascultat cu plăcere melodiile. Nu toate, recunosc. Am vreo 30 pe care le iubesc și din care am învățat ceva spaniolă, pentru că expresiile lui sunt foarte profunde.

În ziua cu accidentul ce putea în cel mai bun caz să mă arunce pe un pat de spital, am devenit foarte romantică și am căutat pe net melodia mea preferată dintre ale lui. Me olvide de vivir. Pe lângă ea, am descoperit-o pe aceasta din titlu și, dacă veți citi, printre comentariile lăsate de admiratori, există unul și în limba română – o doamnă spunea despre filmul cu același titlu, film care a ajutat-o într-un moment dificil al vieții.

Aveam filmul acela de *țâșpe* ani, cumpărat pentru atunci când voi avea timp de el. Evident, la pensie, pentru că sunt ani de când stă acolo și nu l-am privit, apoi mi-am amintit că era chiar în dublu exemplar – pentru că o prietenă apropiată, știind că îmi place, mi-l cumpărase și dăruise.

Am urmărit filmul – nu are nimic din filmele de azi, e complet desuet, dar în lumea noastră nu există numai cei care vor filme de Oscar, ci și filme care încurajează. Ori acesta este motivator. Pentru cei care au copii cu probleme, pentru tinerii care au impresia că ei nu sunt în stare de nimic, minutele petrecute urmărind La vida sigue igual înseamnă un nou început.

După cum spuneam, am un cd, pe care îl ofer primului care vrea să-l dea mai departe unui copil cu handicap, un copil care crede că viața nu merită trăită sau care nu luptă pentru a se ridica din starea dificilă în care se află.

http://youtu.be/A1uU75WjwqoCuvintele sunt motivatoare… Mereu ai pentru ce să trăiești, pentru ce să lupți, mereu ai pentru ce să suferi și să iubești, la final, lucrurile se năruiesc, oamenii se duc, alții vin să continue viața… viața își urmează cursul…

Unos que nacen, otros moriran
Unos que rien, otros lloran
Agua sin cauces, rio sin mar
Penas y glorias, guerras y paz.

Siempre hay porque vivir,
Porque luchar.
Siempre hay por quien sufrir
Y a quien amar,

Al final, las obras quedan
Las gentes se van,
Otros que vienen las continuaran.
La vida sigue igual

Pocos amigos que son de verdad,
Cuantos te halagan si triunfando estas.
Y si fracasas bien comprenderas,
Los buenos quedan los demas se van.

Siempre hay porque vivir,
Porque luchar.
Siempre hay por quien sufrir,
Y a quien amar.

Al final, las obras quedan,
Las gentes se van,
Otros que vienen las continuaran.
La vida sigue igual.

Lasă un răspuns

