Adoptă și ocrotește – prioritate are … Cine?

Am aflat despre campania celor de la WWF, campanie pe care o puteți găsi aici – http://ras.wwf.ro/

Eram gata să mă înscriu și eu în campanie, când mi-am amintit principiul priorității – ceea ce contează mai mult trebuie să acapareze atenția ta.

90 de lei donație (pentru mai puțin de 90, spun cei de la WWF… citiți restul pe site) pe lună… iar la Salvați copiii, 2 euro un sms și dai posibilitatea unui copil să fie sănătos și bucuri o familie, ai certitudinea că ai contribuit la … binele națiunii.

Iubesc natura, iubesc râșii. Dar iertată să-mi fie balanța care se înclină spre viața copiilor… Mai bine 90 de lei spre ei – cel puțin acum, până pe 15 ianuarie, cât ține campania.

8833. Și nu cere nimeni *cel puțin 90 de lei*!

Dacă vrea cineva să facă un bine cuiva și în jurul său sunt doar oameni cu de toate, dacă i se pare cuiva că 9 lei ai lui ar fi prea puțin pentru a da un cadou cuiva cunoscut, să-i îndrepte spre 8833, pentru că e mare nevoie de ei, chiar dacă altora nu le spun nimic.

3 responses to this post.

  1. Am văzut şi eu campania şi am stat pe gânduri… 90 pe lună e cam mult. Cu doar 100 poţi adopta un delfin, şi nu “pe lună”! Prioritatea cred că înseamnă ce simţi într-un anumit moment. Pentru orice ar fi donaţi, important e să meargă acolo unde alegi, conştient. Animale, copii sau altceva, e nevoie de bani în multe locuri…

    Reply

  2. […] aducă fericirea pe care ați visat-o de atâta timp și liniștea după care tânjiți. Știu că sufletul vă va fi la fel de curat, veselia vă va însoți la fiecare pas și că veți găsi mereu înțelepciunea de a merge mai […]

    Reply

  3. […] unor prieteni: zoltybogata, fewstuff, dragosteoarba, daurel, flavius, g1b2i3, cameliatoma, sufletulmeu, stropidesuflet, iulisa, Diana, abbilbal, CARMEN, […]

    Reply

Leave a Reply

