2013 in review – Blogul meu e un răsfăț, nu un scop în sine!

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 59,000 times in 2013. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 22 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

4 responses to this post.

  1. Observ ca nu iti pasa de abonatii tai de pe email. Am primit 3 emailuri cu ultimul articol publicat. Era necesar acest 3?

    Reply

    • pfuuuuu, a fost cam greu să rezolv situația aia. mi se părea complet în ceață și nu reușeam să încorporez trimiterea. eram adormită.
      scuze tuturor…

      Reply

  2. la mai mare!

    Reply

    • se poate spune și așa, dar dacă vrei să-mi faci o urare care să-mi meargă la suflet și să se potrivească dorințelor mele interioare, atunci ea este… la mai mulți (prieteni datorită blogului). realitatea este că prietenii de pe blog mi-au îmbogățit viața!
      un an bun să aveți și voi cu multe și mulți (din orice vă doriți!).

      Reply

Leave a Reply

