Mă mut la tata – Palatul copiilor, București

Uneori, mi se pare că am prieteni perfecți. Într-un singur domeniu nu ne potrivim – pe cât de mult îmi place mie să merg la teatru, pe atât de indiferent le e lor acest aspect cultural. Cum eu mă simt bine și singură, am decis să merg la teatru singură. Prima dintre piesele pe care mi le-am propus pentru această perioadă a fost Mă mut la tata.  (Informații aici.)

Spuneam de-a lungul timpului, că, datorită unei șanse fantastice, în adolescență am putut urmări toate spectacolele din orașul de unde sunt eu, iar acestea erau 3-4 pe săptămână. Din clasa a patra, până la majorat, să ai parte de cei mai mari actori ai acelor ani (ceaușiști, da? despre Epoca de aur vorbim acum!) a însemnat să-ți formezi o imagine despre calitate…

Singura diferență dintre spectacolele de atunci și cel de acum a fost la nivel educativ – atunci, niciun părinte nu se temea să ia cu el copiii. Acum e jenant să îi ai cu tine, chiar dacă sunt comedii, chiar dacă unii spun că nu e chiar așa grav… Mie mi-a părut rău de copiii de 7 ani care erau acolo și care auzeau unele dintre replici – evident, nu e vina actorilor, ci a părinților, care nu înțeleg că până și subiectele teatrului de copiii s-au degradat, cu atât mai mult cele pentru cei mari…

În rest, atmosfera a fost delicioasă – unele replici erau răsuflate, dar pe ansamblu totul a fost amuzant și jocul actorilor a antrenat imaginația mea – eram în casa celor trei, cu tatăl vitreg, 4 🙂 .

Domnișoarelor, dacă vreți să vedeți bărbatul perfect, mergeți la această piesă de teatru și observați reacțiile pozitive ale craiului (Adrian Păduraru) ce vine în pețit… 🙂 Domnilor, dacă vreți un model, să înțelegeți cam ce temperează o femeie și o aduce cu picioarele pe pământ…, priviți același personaj… Doamnelor, dacă vreți să vedeți femeia în toată splendoarea isteriei, nebuniei și devotamentului ei, aveți nevoie să urmăriți rolul Adrianei Trandafir.

Votez pentru cât mai multe piese de teatru de asemenea calitate. Și să știți că am fost mândră când am văzut că Palatul copiilor a fost arhiplin…

 

Lasă un răspuns

