Soluțiile copiilor

După 2 drumuri la oftalmologi, după zile în care am învățat ce înseamnă să citești ținând cartea la un metru distanță 🙂 (cel mai haios e cum citesc în autobuzul arhiplin, cu mâna întinsă până la călătorii afectați de stat în picioare… iar eu, senină, mă străduiesc să citesc!) , după ce m-am săturat să spun *mă duc la IOR* și nu m-am dus, am decis ca totuși mâine să ajung acolo. Culmea – nu am mai găsit rețetele… Niciuna. Și, evident, fiecare era cu alte prescripții – cred că urmează ca acolo să fac un al treilea consult, dar poate ar fi bine să am și cele două documente la mine!

Fiul meu, văzându-mă căutând în disperare, mi-a dat soluția lui… *Caută unde te-ai gândi mai puțin! Caută unde e mai sigur că nu vor fi! Caută acolo unde nu ar avea ce căuta!*

Pentru că am căutat logic, nu am găsit. După ce am ținut cont de el, am reușit să dau de acte – pe o poliță a bibliotecii, sub cărți, îngropate!

Cine n-are copii, să-și cumpere!

2 gânduri despre &8222;Soluțiile copiilor&8221;

Lasă un răspuns

