DM – marcă germană cu reclamă scrisă neglijent

Dragi nemți, ați dat mulți bani pe reclama care rulează la metroul din Piața Unirii?

Se pare că voi ați venit aici și ne-ați adus mărfuri apreciate, dar ați luat în schimb ceva de la noi… ceva mic, special… ori vă stătea în cale și v-ați împiedicat, ori v-a plăcut prea mult…

Spuneți drept – cum ați găsit textul pentru reclamă? Prin traducere Google? 🙂

*Aici mă regăsesc. Aici cumpăr.*

Știți, în limba română există niște chestii mici care se numesc prepoziții și trebuie puse pentru a da impresia de comunicare, nu de robotizare… Sau voi nu vedeți decât cuvinte ca ale voastre, de 5 metri?

În fine, vânzare bună, dar dacă toți vor fi ca mine – să nu cumpere de la cei ce nu iubesc prepozițiile… rămâneți fără clienți! 🙂

Anunțuri

7 responses to this post.

  1. Hehehehe, credeam ca sunt singura care remarca astea. Mai era o reclama la un magazin de bricolaj, parca, la fel de idioata, tot fara prepozitie. Am o scapare acum, nu mi-o amintesc, dar era similara si ma scotea din minti.

    Răspunde

    • până la urmă, ei pot să dea banii pe ce vor, dar când te duci într-o țară, vorbești limba ei, nu păsăreasca… 🙂
      prima dată am crezut că am eu probleme cu vederea. nu-mi venea să cred că la câți bani au băgat în reclamă pot să fie atât de inconștienți încât să nu aibă un supervizor de limbă… manechina ofta de zor după cumpărăturile de acolo și scrisul se întorcea tot fără prepoziție…
      am mai văzut o chestie de felul acesta la un magnet de frigider realizat de o fundație…
      dau un exemplu aiurea… *dorința de a venii*
      și ei voiau să facă bani din el, pentru scopurile lor super… dar chiar să nu întrebe și ei… 🙂
      mă bucur că suntem pe aceeași lungime de undă…

      Răspunde

  2. Posted by Dan on 21 Februarie 2014 at 17:34

    O fi licență poetică, mă gândesc …
    Sau vreun chelcășoz de marketing. Ceva gen … „Știi firma aia, DM ?”; „Nu, Care-i aia ?” ; „Eeeei… Cum nu o știi ? Aia care are bannerele alea agramate…”

    Răspunde

    • da, în vremea apusă se făceau licențe poetice doar în literatură… 🙂
      acum se fac peste tot…
      măcar să angajeze consultanți de specialitate, mai câștigă și absolvenții de Filo ceva, nu numai cei de Marketing…. 🙂

      Răspunde

  3. cum ar fi fost corect? ciudat este ca eu nu sesizez problema…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: