Un poem de Luminița Amariei

Trufe și Aguride

Scrisoare

Îți scriu scrisoarea-aceasta cu mâinile de vânt

Se-ntunecă lumina și plouă cu pământ

Aud un clopot verde cum crește din cuvânt

Cum îngerii veciei așteaptă la mormânt

Un cântec de iertare, o lacrimă de foc

Îmi dăruiesc tăcerea, îmi fac în mine loc

Ah! Inimă de piatră! Dă frunza-n pieptul meu

Tristețea mergătoare mă tulbură din greu

Îți scriu cuvântu-acesta și tremur și mă sting

E Martie și ninge cu-n giulgiu de paing.

Vezi articol original

3 gânduri despre &8222;Un poem de Luminița Amariei&8221;

    • inimioara de la tine e bonus… 🙂
      deliciul a fost poezia, nu-i așa?
      să tot citești așa ceva…
      să ai o primăvară frumoasă, Hapi, eu sunt ca dispărută în ceață…

Lasă un răspuns

