Lucruri și oameni

Un lucru nu e niciodată rău în sine… depinde doar de tine la ce îl folosești.

Niciun medicament nu reușește să mă ajute să trec peste această clipă de necaz, dar abonamentele mele la paginile de artă de pe FB mi-au adus liniștea.

Așa este și cu oamenii: niciunul nu este rău în sine. Trebuie doar să știi cum să-i iei.

Sper să-mi aduc mai des aminte această descoperire!

(((Cat de absorbită de viață să fi fost lunile trecute de am uitat să spun că am văzut-o pe viu pe minunata Mariza?)))

Lasă un răspuns

