Rudele, eterna poveste

Cand ai o familie ciudata, e clar ca nu vei tine legatura cu nimeni. Cand ai o familie imprastiata pe tot cuprinsul tarii, e clar ca nu vei tine legatura cu nimeni. Am fost si in prima si in a doua situatie, asa ca nu am stiut prea multe nici de cei de la 25 de km, nici de cei din Ardeal. Aceasta s-a intamplat, culmea, cat am fost la tata acasa. Dupa aceea, n-am mai tinut noi cont de neintelegerile dintre maturi si am inceput sa discutam cu rudele noastre… pe care le-am descoperit, de regula, datorita domnului Facebook… 🙂 Ieri, sora mea imi scria… *Vezi ca am descoperit o verisoara primara prin Germania, da-i add, ca te asteapta.* Ii dau eu add, ii explic cine sunt – de parca nu se putea vedea dupa numele noastre unice 🙂 sau oricum mai greu de gasit asa ceva in Romania – si incepem sa discutam… In Germania, ea este la fratele ei… si, de unde nu stiam nimic despre existenta ei, acum ne-am trezit cu doua bucati verisori… 🙂 Acum, sincer, mai sunt o sumedenie de rude de gasit, dar cel mai mult si mai mult imi doresc sa-l gasesc pe fratele meu… 🙂 Da, da, sigur ca nu am niciun frate – cu acte! Insa tata s-a laudat intotdeauna ca, la cat de frumos era, fetele se inghesuiau sa vrea copii cu el… si cu una chiar a catadicsit sa faca aceasta… Inainte de a ma naste eu. Dar i-a spus femeii ca, pe el, faptul de a contribui la conceperea unui copil nu-l implica, ok? Ea a fost de acord, si-a crescut singura baiatul, el nu a fost niciodata curios sa-l vada… Tot ce stiu e ca pe undeva prin Ardeal am un frate. Acum, cei care nu aveti tati, nu va ganditi ca sunteti toti fratii mei… Sau poate… Mai stii… 🙂 Si chiar ar fi minunat sa fim cu totii frati, nu? 🙂 Adevarul este ca pe el, fratele meu, chiar mi-as dori sa-l gasesc…

17 responses to this post.

  1. Facem cumva să te ajutăm? Serios. Dăm sfoară-n ţară şi cine ştie…. 😉

    Răspunde

    • pe undeva prin Sibiu ar trebui sa fie… hai, dati sfoara… dar si prin strainatate… ca stii cum e in zilele noastre… cei mai multi au plecat… 🙂
      merci de oferta… ai agentie de detectivi? 🙂

      Răspunde

      • La fix. Sunt din Sibiu. Nu am dar aș putea pune în funcțiune niște rotițe. Te gândești, te răzgândești și când ești sigură, dacă crezi că te pot ajuta, aștept un mail. Nu intru cu forța în sufletul tău.

      • ce taaaaaare… mă gandesc serios și-ți spun… probabil că singura teamă ar fi să descopăr că e o persoană ratată – semănand cu tatăl care nu s-a interesat de el, dar în același timp chiar mi-aș dori să fiu de folos, în cazul în care și-a pus atat de mult amprenta gena paternă…

      • Si eu sunt din Sibiu, dar plecata din tinerete. Sora mea, insa, e cadru didactic pe-acolo. Da un semn daca te poate ajuta. Succes.

      • sunteți minunate… cu cat mai multe îmi spuneți că s-ar putea… cu atat îmi fac mai mult curaj… poate ar trebui să mă duc eu însămi pană acolo… 🙂 mulțumesc pentru ofertă.

  2. Copiii mei au introdus pe geni.com toate rudele cunoscute si lantul genealogic. Apoi au facut invitatii verisorilor si ei au bagat neamuri in plus. Asa ca acum se cunosc virtual si si-au facut toti tinerii un grup separat de discutii. Poate va tenteaza. E util si e free.

    Răspunde

  3. Da, si tatal meu mi-a spus in repetate randuri ca as avea un frate dintr-o relatie nelegitima a sa, mult dupa nasterea mea. Chiar ii cumpara ciocolata cand venea sa ma viziteze in strainatate. 🙂

    A reluat legatura cu mama presupusului sau fiu, s-au mutat in mare secret impreuna, amore nestavilit, cine sunt eu sa-i judec?

    Copilul s-a dovedit a nu fi totusi al lui ci al sotului femeii… pacat spun eu, chiar ar fi meritat asa un fiu… 🙂

    –- O alta poveste este fratele de jumatate al mamei mele. Pe el as dori sa il revad. Este de varsta mea aproximativ. Poate la anul, cine stie…?

    Răspunde

  4. Fascinant subiectul. Si ma bucur ca am aflat de pagina aceea despre genealogia romana. In SUA stiu sigur ca nu am cum sa gasesc rude. 🙂

    Răspunde

  5. Posted by Gabi on 2 Octombrie 2014 at 09:55

    Eu nu am mai vorbit cu ai mei de un an. Suntem toti in acelasi oras. Nu as fi crezut niciodata ca voi trece prin aceasta situatie, ma gandeam ca se intampla altora, persoanelor needucate, oamenilor fara caracter… Mi-a luat cateva luni sa inteleg, sa reiau discutia in capul meu…Nu prea se potriveste cu subiectul, cred ca simteam nevoia sa spun cuiva, nu am vorbit cu nimeni despre asta, de rusine…Dar voua, celor care va cautati familia, va doresc mult noroc in a-i gasi pe cei de care sufletul vostru are nevoie!

    Răspunde

    • au fost perioade în care nici eu nu am vorbit cu ai mei ani în șir. nu verișori. părinți. soră. se ivesc momente în care nu ai habar cum tre să procedezi și, dacă nu ai oameni echilibrați în jur, dacă toți sunt haotici – așa cum erau în familia mea! – relațiile nu se refac. atunci când apar alte date ale problemei reușești să treci peste… și eu îmi imaginam că e ușor să mă înțeleg cu ai mei, până în clipa în care am descoperit că planurile lor nu mă includeau pe mine, până când am văzut că mă folosesc pentru a obține ce vor…
      suntem mulți care trecem prin asta, rușine cred că ne e tuturor celor care știm că putem mai mult și totuși sunt ziduri în discuțiile dintre noi…
      mulțumesc pentru sinceritate.
      mulțumesc mult.

      Răspunde

Lasă un răspuns

