Vaya Con Dios – Adios…

Citeam ultimul ei interviu și mă întrebam dacă într-adevăr se va retrage.

După ce am ascultat-o aseară, la Sala Palatului, mi-am dat seama că e o decizie înțeleaptă – uneori, vocea nu o mai ajută. E bine să descoperi asta din timp și să nu te încăpățânezi să rămâi pe scenă, dacă nu mai ai excelența de care ai dat dovadă anterior.

Am apreciat-o pentru naturalețe, pentru voioșie.

Îmi place ideea că are planuri de viitor, chiar dacă acest drum se închide.

Trec printr-un moment în care drumul meu luminos și sigur se termină și nu prea îmi surâde cel pe care îl văd la orizont. Dar dacă toți oamenii au curaj să facă schimbări, cred că voi învăța de la ei.

Aseară a fost poate cea mai emoționantă seară din viața mea, pentru că, ascultând Vaya con Dios live, mi-am adus aminte de mine, cea de la 10, 14, 18 ani… care am crescut cu melodiile ei… și mi-am dat seama că atunci nu mi-aș fi imaginat unde voi fi azi… așa că nici azi nu-mi imaginez cum va fi peste 2, 5, 7 ani…

Probabil că de aceea mi-a fost atat de dragă, de-a lungul timpului … pentru că sunetele ei nu numai că îmi provoacă introspecție și emoție, dar mă și ajută să am curaj pe mai departe.

2 responses to this post.

  1. Posted by Mihaela on 6 Octombrie 2014 at 08:59

    hmmm acum inteleg de ce m ai intrebat dc sunt in Bucuresti la ora 18 🙂 …
    sunt ferm convinsa ca vei avea puterea sa te adaptezi si sa faci ceva la fel de frumos ca pana acum si acolo unde vei ajunge.
    Dumnezeu are grija de copiii sai ..

    Răspunde

    • Da, am vrut să te bucur cu o invitație… 🙂
      Dar nefiind în București, m-am gândit să nu-ți mai spun, ca să nu te îndurereze faptul că pierzi așa ceva…
      Oricum, numai gândul la hainele cu care ne-ai îmbrăcat ultima dată mă face să mă prăpădesc de râs…
      căldura din soba voastră…
      mi-e deja dor de zona aceea… 🙂
      și de haiducie… 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

