Întrebările acestor zile

E puțin spus: *viața bate filmul*.

Cel puțin în ceea ce privește anul 2014, în viața mea.

Am și eu o întrebare: de ce unii se plictisesc și se plang de viețile lor lipsite de sevă, de conținut, iar eu am o singură dorință… *Nu e cam intens ce trăiesc? N-ai putea să o lași mai moale cu întamplările pe care mi le trimiți mie?* (evident, această întrebare nu e destinată unui om, ci lui Dumnezeu)

5 responses to this post.

  1. Posted by salmi on 8 Octombrie 2014 at 22:15

    sper ca sunteti bine!

    Răspunde

    • a, da, foarte bine… 🙂 . doar că vin toate… 🙂 și uneori simt că aș face schimb cu cei care se plâng de viața lor plictisitoare… m-aș întoarce la a mea, cu siguranță, dar măcar câteva ore, aș încerca ceva … normal 🙂 .

      Răspunde

  2. Posted by luminasimpla on 9 Octombrie 2014 at 08:09

    Timpul se grabeste si sufletul omului trebuie sa tina pasul cu el . Fiecare isi primeste invatatura de care are nevoie…in ritm propriu , niciodata mai mult decat poate duce .Omul incercat trebuie sa fie fericit …iese invatat si luminat .. Capul sus draga mea si inainte ..esti puternica daca primesti invatatura des ! 🙂 Pupici

    Răspunde

  3. Imi place comentariul lui luminasimpla. Foarte la subeict si practic

    Răspunde

  4. De ce aţi vrea ca Dumnezeu să o lase mai moale? Suferinţa sau prea multe evenimente în viaţă? Eu vă sugerez recunoştinţa pentru că viaţa este şi cu suişuri şi coborâşuri, dar nicidecum dorinţa de a trăi în plictis!
    🙂 O zi plină de bucurie vă doresc!

    Răspunde

Lasă un răspuns

