Expoziție culinară

expozițieFiul meu nu mai este la școala aceasta. A terminat în această vară, dar tradiția expoziției culinare mie mi s-a părut minunată. Oricum, nu prea aș fi avut timp să mai trec pe acolo, chiar dacă era ceva așa de deosebit, însă… Cand e vorba despre inimioare de copii este imposibil să nu-ți faci timp.

Fetița mea preferată, de 5 ani, a pregătit brioșe. Și cum am văzut aceasta pe Fb, la miezul nopții, am luat decizia ca a doua zi să trec pe acolo, să o încurajez, cumpărandu-i dintre produse.

Cand am ajuns la stand, nu era acolo, dar mămica ei a chemat-o și cand a aflat că vreau două brioșe… mi-a oferit una, apoi … mi-a dat o floare galbenă, iar la final mi-a dat și a doua brioșă solicitată…

Thea, ești minunată. Îmi dai bucuria de a retrăi copilăria…

One response to this post.

  1. Ce frumos! A fost buna briosa? 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

