Rugăminte

Trec printr-o perioadă mai dificilă… N-aș lua nimic în seamă din ceea ce se întamplă, dar problemele de sănătate sunt mai dificile decat restul.

Am o rugăminte la cei care mai treceți pe aici…

Lăsați-mi un link… melodia preferată pentru momentele dificile

sau citatul pe care îl folosiți pentru a vă încuraja singuri…

ori cuvintele pe care vi le-au spus alții cand erați într-o clipă de tristețe…

Mulțumesc.

18 noiembrie

Pot să vă spun din nou Mulțumesc, dar de data aceasta mai apăsat, cu mai multă bucurie și cu recunoștință de nedescris în cuvinte?

Ieri am plecat la analize fără nicio teamă, pentru că implicarea voastră m-a ajutat să simt acea emoție pozitivă care te ajută să mergi înainte, indiferent care va fi rezultatul.

Fiecare cuvant a fost pentru mine energie și oxigen.

Sunteți minunați.

29 responses to this post.

  1. Asta e doar una dintre ele. Sper ca va merge linkul.
    Citate nu caut. Şi nici nu ştiu. Îţi doresc să îţi fie bine! Să treci peste problemele astea şi să ai încredere, trebuie să fie bine! Sănătate multă!

    Răspunde

  2. buna
    nu stiu ce probleme ai,dar daca simti nevoia sa vorbesti,suna-ma
    habar nu am ce melodii iti plac,dar iti las un link catre un playlist de pe youtube pe care l-am ascultat in ultima vreme

    Răspunde

  3. Multa sanatate si sa fi mereu optimista ca pentru orice problema exista cel putin o rezolvare. Iti doresc sa o gasesti pe cea mai potrivita pt. tine.Tot binele din lume! 🙂

    Răspunde

  4. Posted by Celia on 15 Noiembrie 2014 at 23:19

    Sper să îţi dea motivaţie, inspiraţie, putere:

    http://www.sparkpeople.com/blog/blog.asp?post=the_12_most_inspiring_quotes_from_diana_nyad

    Gândeşte pozitiv, boala este expresia exterioară a unei dizarmonii a fiinţei interioare. Îţi recomand să citeşti Yoga şi Sănătatea, de Mirra Alfassa; publicată de editura Herald.

    Sănătate din plin.

    Răspunde

  5. Însănătoșire grabnică! „Cuerdo es el que vive cada día y cada instante como si fuera el último” (Francisco de Quevedo) Melodia: Concierto de Aranjuez.

    Răspunde

  6. Draga mea… fie-ti voia implinita. Cu toata dragostea, iti trimit aceasta melodie… https://www.youtube.com/watch?v=rT0rhVhXnNA

    Răspunde

  7. Posted by claudia on 15 Noiembrie 2014 at 23:58

    Isaia 43. 1-4. Privește boala ca o binecuvântare și pentru tine, dar mai ales pentru cei din jurul tău. Fii tu lumina Cerului pentru ei… Poate o mamă să-și uite copilul pe care îl alăptează, și sa n-aibe milă de rodul pântecelui ei ? Și chiar dacă l-ar uita, Eu nu te voi uita cu nici un chip ; Iată că te-am săpat pe mâinile mele….. Isaia 49,15-16.

    Răspunde

  8. … si spune-mi cum te pot ajuta? Acum un an, mi-ai fost atat de aproape…. si atat de mult m-ai ridicat. Ai plans alaturi de mine si m-ai incurajat. Dumnezeu sa te ocroteasca si sa iti aduca in cale tot ce ai nevoie pentru ca te fii iarasi bine.

    Răspunde

  9. Posted by Steluta Dumitrescu on 16 Noiembrie 2014 at 00:22

    Ai necazuri ? Roaga-te lui DUMNEZEu si-ti va da izbanda cand va considera ca e timpul sa o primesti sau ca inima ta este destul de smerita, incat sa nu se mandreasca datorita izbanzii. Roaga-te si multumeste lui DUMNEZEU.
    Sunt alaturi si ma rog pentru tine.
    Steluta

    Răspunde

  10. Posted by Bianca Roxana Anitei on 16 Noiembrie 2014 at 02:56

    Nu am un citat preferat, nici nu s-a găsit multă lume care sa ma încurajeze cand a fost cu adevărat nevoie, insa as vrea sa știi ca puterea sta in noi si oricat de greu ne-ar fi, cu toții suntem capabili sa ducem mult mai mult decat credem. Ma rog pentru voi, n-am idee in clipa Asta daca esti o persoana religioasă, sa te sfatuiesc sa te rogi si sa speri din tot sufletul ca va fi si bine mai devreme sau mai tarziu! Din cate imi amintesc, insa, ai avut momentele tale in care Cineva ti-a dovedit din plin ca ti-e alături si iti va fi mereu! Sănătate multă sa aveți cu toții!

    Răspunde

  11. la Domnul se gasesc solutii pentru toate problemele spune i Lui problemele tale si El le va rezolva increde te in El cu toata puterea asa cum au focut toti bolna vii care au venit la Isus credinta ta te va mantui sau vindeca va rezolva totul cere i sa ti dea credinta si pace in suflete si El va asculta toate cererile tale domnul cu tine

    Răspunde

  12. Posted by Mara on 16 Noiembrie 2014 at 08:29

    „Nu te teme niciodata de umbre. Ele arata doar ca exista lumina in apropiere”. (Gary Sinise)

    Răspunde

  13. Posted by Silvia on 16 Noiembrie 2014 at 09:00

    Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieste-ma pe mine, pacatosul…. si Paraclisul Maicii Domnului (Schitul Darvari, parintele Teofil)

    Răspunde

  14. Posted by happygirls on 16 Noiembrie 2014 at 09:05

    of, ce rau imi pare sa aud asta…..
    In momentele groaznice prin care am trecut sa stii ca tot cu ajutorul oamenilor am reusit sa fac fata, caci „Dumnezeu lucreaza prin oameni”

    Răspunde

  15. Orice ar fi nu te lasa rapusa si combate starea

    Răspunde

  16. Saru-mana! Nu stiu cat de potrivita este melodia de mai jos, eu o ascult cand am o stare mai asa… Iti doresc multa sanatate tie si celor dragi tie!

    Răspunde

  17. Ti-as spune povestea cu cele două broscuțe.

    Știi?! Cele care țopăind vesele și fără griji au căzut pe geamul unui beci drept într-o oală cu smântână. Degeaba dădeau din lăbuțe că nu reușeau să iasă afară. Una din ele a spus că renunță. Decât să se ostenească degeaba mai bine se lasă de bună voie. In zadar a încercat surata ei s-o convingă. S-a lăsat încet pe fundul oalei și …a trecut la cele veșnice.

    Broscuța mai stăruitoare a mai dat de câteva ori din lăbuțe și deodată a simțit ceva tare sub picioare. Un pic de sprijin i-a fost de-ajuns. Si-a luat un pic de-avânt și …țuști afară în aerul proaspăt al nopții. De-atâta zbatere smântâna se transformase în unt și micul boț a fost salvarea ei.

    Orice-ar fi draga mea, cel mai dăunător este să-ncremenești în spaimă. Nu faci parte măcar un picuțuc din soluție faci parte din problemă.

    Doamne ajută!

    Răspunde

  18. Grazie di esistere…

    Răspunde

  19. Nu știu sau nu găsesc cuvinte de încurajare pentru perioade dificile. Nu știu nici ce probleme de sănătate ai (bănuiesc totuși că sunt grele) dar, pentru o clipă mi-am imaginat că ești prietena mea pe care tocmai am revăzut-o și care a avut și ea un episod dificil. M-am dus special să o văd pentru că va pleca în altă țară și câteva mii de kilometri se vor interpune între noi după vreo 25 de ani crescut copii, cafeluțe de dimineață, momente frumoase și momente dificile, concedii împreună și griji pentru examenele copiilor, multe, multe. Și nu ne-am spus cuvinte de încurajare, doar ne-am simțit bine și am sperat că cele câteva mii de kilometri nu vor deveni o barieră în calea prieteniei noastre în viitor. Și m-am bucurat împreună cu ea la o…cafeluță, și am făcut planuri de viitor: să ne scriem, să ne revedem, să ne vedem pe Skype, să, să, să…totul la viitor. Astea, zic eu, au fost cea mai bună încurajare. Și vom avea nevoie una de alta pentru că ne-am schimbat viețile de curând. Eu sunt o optimistă de felul meu și mă încurajează întotdeauna să-mi imaginez în viitor. Ce voi face? Cum va fi? Ce mă așteaptă? Și mă imaginez realizând ce-mi propun.
    Și o melodie https://www.youtube.com/watch?v=4RojlDwD07I

    Răspunde

  20. Posted by Mon on 16 Noiembrie 2014 at 23:39

    Draga mea,

    Un bun pas in a mai lasa din povara unei greutati, este sa vorbesti despre ea. Atat cat poti. Mi-ar placea sa-ti fiu de ajutor. Ne poti scrie aici ce te macina? Imi poti scrie pe mail… Cum ti-e mai bine. Eu cand sunt trista ma hranesc cu tristeti si beau paharul „pana la fund”. Dar suntem diferiti.
    Eu o citesc pe Oana aici: http://wannarotariu.blogspot.nl/2014/07/despre-zambet.html
    De ce? Pentru ca e o persoana care a invins. A reusit.
    Astept sa-mi scrii!

    Cu drag,
    Roxana

    Răspunde

  21. Domnul cu tine acum si mereu!!!

    Răspunde

  22. Înfrânt nu ești când sângeri,
    Ori când în lacrimi ochii ți-s,
    Cele mai crâncene înfrângeri,
    Sunt renunțările la vis.
    Radu Gyr

    Răspunde

  23. Posted by Gabi on 17 Noiembrie 2014 at 11:56

    Draga mea,
    Rugaciunea alina multe. Sfanta Fecioara stie sa asculte. Tetha healing te poate ajuta daca rezonezi cu metoda asta, sau Reiki. Imi pare rau ca nu ti-e bine. O sa ma rog pentru linistea ta. Mi s-a intamplat sa fiu bolnava cand lucram pe afara. O fata din Mexic m-a ajutat mult, mai mult decat vorbele si mancarea adusa m-a ajutat faptul ca a fost acolo… Un prieten care asculta te ajuta sa cari din greutate. Ai adresa mea de mail. Doamne ajuta. Gabi

    Răspunde

  24. ‘o sa treaca si asta, totul trece’ imi spune mie mama. curaj! multa sanatate

    Răspunde

  25. Posted by Cuvinte nerostite on 17 Noiembrie 2014 at 17:27

    Aşa cum o monedă are două feţe, aşa şi toate lucrurile au o parte bună şi o parte rea. Depinde asupra căreia te concentrezi.
    Acum ceva timp am primit un mail care m-a făcut să realizez că dacă privim cu atenţie putem descoperi aspecte pozitive ale unor lucruri pe care avem tendinţa să le considerăm negative.
    Deci – o mică doză de optimism auto-impus.
    Sunt recunoscator / recunoscatoare :
    Tuturor nemultumirilor la adresa
    guvernului pe care le aud,
    Pentru ca inseamna ca avem
    libertatea cuvintului.
    ……………………………………………………………………………………………………..
    Sotiei / sotului care sforaie toata noaptea,
    Pentru ca doarme acasa şi nu altundeva
    ……………………………………………………………………………………………………..
    Fiicei mele adolescente
    care se plange ca trebuie sa spele vasele,
    Pentru ca inseamna ca este acasa si
    nu pe strazi.
    ……………………………………………………………………………………………………..
    Impozitelor pe care le platesc,
    Pentru ca inseamna ca sunt angajat.
    ……………………………………………………………………………………………………..
    Murdariei de curatat dupa o petrecere,
    Pentru ca inseamna ca am fost
    inconjurat de prieteni.
    ……………………………………………………………………………………………………..
    Umbrei mele care ma insoteste la munca,
    Pentru ca inseamna ca sunt afara la
    lumina soarelui.
    ……………………………………………………………………………………………………..
    Podelei care trebuie stearsa si
    ferestrelor care trebuiesc spalate,
    Pentru ca inseamna ca am o locuinta.
    ……………………………………………………………………………………………………..
    Locului de parcare pe care il gasesc
    tocmai la capatul parcarii,
    Pentru ca inseamna ca pot sa merg si
    ca am fost binecuvantat cu un mijloc
    de transport.
    ……………………………………………………………………………………………………..
    Zgomotului pe care trebuie sa-l
    suport de la vecini,
    Pentru ca inseamna ca pot auzi.
    ……………………………………………………………………………………………………..
    Gramezii de rufe de spalat si calcat,
    Pentru ca inseamna ca am haine de
    imbracat.
    ……………………………………………………………………………………………………..
    Oboselii si durerilor musculare la
    sfarsitul unei zile,
    Pentru ca inseamna ca am fost
    capabil sa muncesc din greu.
    ……………………………………………………………………………………………………..
    Soneriei care ma trezeste in zorii zilei,
    Pentru ca inseamna ca sunt viu.

    Răspunde

  26. Posted by Lavinia on 18 Noiembrie 2014 at 13:22

    Totul se intampla cu un motiv si intotdeauna ai parte de raul mai mic. Primesti doar crucea pe care o poti duce, chiar daca in unele momente ajungi sa spui ca nu mai poti. Pe mine ma ajuta mult aceasta gandire in situatiile dificile. Parca ma impac cu ceea ce mi se intampla si rezist mai usor. Eu chiar cred cele de mai sus si mi le repet cat de des pot.

    „VIATA ITI VA DA ACEA EXPERIENTA CE TE AJUTA CEL MAI MULT IN EVOLUTIA CONSTIINTEI TALE” – Eckhart Tolle, autoarea cartii Puterea Prezentului

    Dupa ce am reusit sa trec cu bine de fiecare problema de sanatate am inceput sa apreciez mai mult viata, bunatatea, si mai putin lucrurile materiale. Intamplarile trecute din viata noastra ne-au facut ceea ce suntem azi.

    Multa sanatate!

    Lavinia

    Răspunde

  27. pe mine mă ajută să sun pe cineva care știe prin ce trec și ce simt… Dar…știi deja și asta, nu? 🙂
    Verdele ăsta de aici îmi aduci aminte de exact acum patru ani…când mi-am găsit sprijinul fără să-mi dau seama pe un blog despre un suflet, pentru suflete… 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

