Cand ți se spune că ai cancer…

Merg la doctorul de familie și pot sta în genunchi în fața lui și tot nu-mi dă trimitere acolo unde am eu nevoie. Ba că s-au dus banii și nu mai găsesc eu pe unde să mă programez fără să plătesc, ba că nu știe la cine să mă trimită…

Și acum, doctor de specialitate, să-ți spună *Suspectez un cancer…, urgent trimitere pentru analize aprofundate… *

Nu e de joacă, nu?

A, să nu uit – mie nu mi-e frică de moarte. Chiar deloc! Am motivele mele pentru care nu mă sperie moartea; singura problemă este că nu vreau să fie boala agonie.

Așa că nu eram speriată de suferință, nici de dispariție, ci îmi aduceam aminte de înmormantarea bunicii mele și de cei doi ani petrecuți alături de mama pe la oncologie… Căci, da, și bunica și mama au avut așa ceva… Și cand ai antecedente în familie nu poți spune *A, nu, mie nu mi se poate întampla…*

Cand am scris mesajul anterior, eram programată la analize pentru data de 27 … și cand mă gandeam cat timp am în față…, timp în care nu știu nimic sigur …  nu prea îmi dădeam seama cum să-l *trec* …

Însă Cineva a devansat analiza, ea a fost ieri și am fost asigurată cu cea mai profundă convingere că nu am nimic. Deocamdată. Date fiind genele, trebuie să fac anual analizele de acest fel, dar acum nu e nimic. Nimeni nu-mi poate garanta că va fi mereu la fel de bine… Pe anul viitor, în noiembrie…

Cand ți se spune că n-ai cancer…

🙂

Nu am niciun merit că nu am cancer, după cum mama și bunica n-au avut niciun defect pentru că au avut… Bunica a murit din cauza cancerului, mama trăiește în ciuda lui. Fiecare are de trăit povestea lui – pe care o poate spune el mai departe sau despre care vor vorbi alții mai departe…

În povestea mea, în acest moment, există cateva zeci de oameni pe care nu-i cunosc, dar care și-au luat timp pentru a mă încuraja… Pentru voi toți, cuvinte de recunoștință. Și îmbrățișări. Și pentru cei din București, o invitație pe undeva pe unde se bea o limonadă sau o ciocolată fierbinte de calitate…

Și pentru cei din țară o asigurare că voi trece pe acolo, dacă mi se spune pe unde…
Ați fost minunați și … deși prietenii mei nu știau că eu trec prin așa ceva … la voi am apelat…

Știam eu în cine am încredere!!!

Zile frumoase, tuturor.

17 responses to this post.

  1. Ma bucur ca esti bine, m-a trecut un fior cand am citit titlul…

    Răspunde

  2. Posted by BIANCA ROXANA ANITEI on 18 Noiembrie 2014 at 14:09

    Sanatate multa, ma bucur ca povestea ta a avut un final fericit.
    Nu vreau sa ma gandesc la clipele de asteptare pline de incertitudine si teama!

    Răspunde

  3. Posted by indiferent on 18 Noiembrie 2014 at 15:02

    Gand bun !

    Răspunde

  4. Posted by salmi on 18 Noiembrie 2014 at 15:38

    Ah, cat de bine te inteleg! Am trecut acum vreo 4 ani prin asta…
    Ma bucur mult, mult pentru tine. Te imbratisez.

    Răspunde

  5. Doamne ajută! Mă bucur că ai venit cu veşti bune. Sibiul te aşteaptă 😉

    Răspunde

  6. Până la urmă, cred că prezența unui gând profund asupra posibilității propriei morți ne-ar ajuta pe fiecare să ducem o viață Frumoasă. Da, cu majusculă. De-asta cred că, de fapt, acum ai avut parte de o întâmplare fericită.

    Astfel, îti doresc: „minte sănătoasă în corp sănătos” pentru mai departe.
    Tot binele din lume!

    Răspunde

  7. Praise the Lord ca n-ai nimica! tare ma bucur!!! Si la mine si mama si bunica au murit de cancer…asa ca la treaba aia cu analizele anuale, te inteleg.

    Răspunde

  8. Să fii ocrotită de Dumnezeu, să te ferească de toate relele. Dacă ai chef de-o nebunie, să spui! Mergem într-un vârf de munte și țipăm de bucurie!

    Răspunde

  9. Multa sanatate!
    Sa fie vestile mereu bune.

    Răspunde

  10. Zâmbește. Zile frumoase.

    Răspunde

  11. Posted by Gabi on 19 Noiembrie 2014 at 10:41

    A fost o incercare. Sunt tare bucuroasa sa te stiu bine. Copilul tau are nevoie de tine si tu ai inca multe de facut. Citeste, daca ai timp, Studiul China de Colin Campbell

    Răspunde

  12. ma bucur pentru tine si l rog pe Domnul sa ti faca parte de cit mai multe bucurii sana tate te pup silvia

    Răspunde

  13. Ma bucur ca nu e nimic grav. Cred ca ti-ar prinde bine o plimbare pe undeva 🙂

    Răspunde

  14. Posted by claudia on 19 Noiembrie 2014 at 22:23

    Mă bucur din suflet ca ești bine. Un sfat prietenesc – chiar dacă nu ne-am văzut încă în această viață 🙂 – schimba medicul de familie. Nu este profesionist. Un medic bun îți dă el soluție la o problema despre care tu nu știi încă despre ea.. O deduce din discuție (anamneza). Zic și eu..

    Răspunde

  15. Posted by Mon on 20 Noiembrie 2014 at 12:46

    Vaaaaiiii, vai!!! Pai asa un titlu se pune pentru o veste buna?? Pai ce? Vrei sa ne stea corasonu’?? Ma bucura vestea, mult! Sa fii sanatoasa si sa ai puterea de a primi si bine si rau si de a le purta cu bucurie.

    Răspunde

  16. Când primești așa un mesaj pe telefon de la un om care ți-e mai mult decât drag…îți cam stă inima… Știi cât mă bucur că ești bine, da? 😉 ❤

    Răspunde

  17. Știam eu ca e ceva…
    Ideea este ca nimic se „întâmplă”, ci are loc in urma legilor divine. Este o șansă pe care trebuie să o dai vieții…ca sa înveți și sa primești! ☺Braila te așteaptă.

    Răspunde

Lasă un răspuns

