Gaudeamus, 2014

Am stat 10 ore acolo. 10 ore. Nu, nu a fost mult mult timp 🙂 .

Doar că nu prea am avut ce vedea, din ceea ce mă interesează pe mine.

Asta nu înseamnă că nu am lăsat 500 de lei pe cărțile cumpărate… Doar că nu mai e ca pe vremuri cand lăsam 1200 de lei…

Dacă e să apreciez ceva, atunci chiar pot să spun că mi-au plăcut cărțile lui Gheorghe Vîrtosu, de la editura Adenium. Da, știu că nu ați auzit nici de el, nici de editură, dar cărțile lui în număr de 8 sunt un fel de povestiri terapeutice – este scriitor din Moldova de peste Prut (pentru cei care chiar se întreabă cine este acest domn cu 8 cărți, fiecare avand peste 300 de pagini, despre care Romania nu știe nimic…)

Pentru cei care aveți copii mici (eu nu am, dar oricum mi-am cumpărat această carte datorită pozelor superbe) la Flamingo GD – cartea Animale năzdrăvane. O superbă povestire despre animale complet zăpăcite, cam ca gașca mea de prietene… 🙂

De la Aramis, am luat Ușor de iubit, greu de disciplinat (și nu, nu e vorba despre soție sau soț 🙂 ci despre copil!) și 40 de jocuri de relaxare (pentru copiii între 5 și 12 ani – mă gandesc să le integrez și eu în viața mea, acum că am ajuns la 10 ani… 🙂 ). Tot ei m-au șocat cu o carte de rebusuri pentru cei de la 6-10 ani, cu 1 leu (excelentă!) și cu un set cartonat, Secretele corespondenței, la 2 lei… 🙂 Adică să-i învățăm pe copii să poarte corespondență scrisă de mană? Ce curaj pe noi… S-ar putea să ne dea peste nas… Sau să le schimbăm viața – în bine… Nu vom ști decat dacă încercăm.

Editurii Univers i-am cumpărat o singură carte, Șaizeci de povestiri – Donald Barthelme, dar ce entuziasmată am fost să descopăr așa creativitate la un singur autor…

Corint Junior m-a amuzat cu 24 de povești năstrușnice în așteptarea lui Moș Crăciun.

De la Carminis, am luat Comunicarea pentru clasa pregătitoare și clasa 1 – e foarte bine gandită și Din tainele compunerii – pentru clasa a 3-a – are sarcini provocatoare.

De la Editura Ștefan, am cumpărat *Lexicon de sentinețe, locutiuni și expresii filocalice sau Paradoxurile vieții duhovnicești*…

Am luat și multe altele, dar cred că cel mai bine e ca fiecare să se ducă acolo și să vadă ce i-ar prinde lui bine, din oferta destul de redusă, 🙂 , chiar dacă a fost așa de bogată prada mea de război…

Cum e primul an în care nu merg zi de zi, îmi pare rău că nu ne putem întalni acolo…

P.S. Nu mă întrebați dacă l-am văzut pe președinte, dacă i-am cumpărat cartea și dacă am stat după autograf. Oricat de mult aș respecta un om, cărțile au o valoare specială pentru mine, nu o semnătură pe o carte. Așa că da, în timp ce toți se zbăteau pentru a ajunge să fie la un pas de celebrul autor al cărții de doar 15 lei, eu inspectam piața de carte. Și nu am regretat.

2 responses to this post.

  1. Mulțumim pentru aprecierile legate de cărțile domnului Gheorghe Vîrtosu. Pentru detalii, te rugam să accesezi http://www.adenium.ro sau să ne vizitezi pe facebook. Și O inimă de Broscuță are pagina ei de facebook.

    Răspunde

  2. Posted by mihaela on 20 Noiembrie 2014 at 09:46

    hmmm chiar te ai rasfatat …si ma certai pe mine cand am dat 40 lei pe o carte !!!
    tu cand mai scoti o carte pentru copii? vreau o carte cu toate povestile tale de le radio ::)) ce zici?…

    Răspunde

Lasă un răspuns

