Vremea împăcării

E timpul să facem pace. Unii sunt atat de tulburați după aceste alegeri încat nu mai pot dormi, nu mai pot manca, nu mai pot vorbi. Alții sunt atat de euforici încat plutesc.

Nu fac parte din nicio categorie dintr-o decizie pe care am luat-o în urmă cu 22 de ani, atunci cand mi-am ales meseria. Meseria mea este de formator de oameni prin ce scriu sau vorbesc – eu cred că nu am dreptul să-mi spun punctul de vedere în anumite privințe, printre care și politica… Așa consider eu. Și consider că, asemenea mie, nici oamenii din artă nu ar trebui să facă asta. Pentru că își pierd clienții. 🙂

(Ideea cu *nu am dreptul să îmi afișez opțiunea* nu înseamnă restrangerea libertății, ci vine dintr-o convingere interioară, personală – contează mai mult ceea ce am eu de oferit celorlalți decat polemicile ce se pot ivi dacă vorbim despre opțiuni care se bat cap în cap.)

Știindu-mă foarte pătimașă (chiar dacă nu vorbesc despre politică niciodată!!!, am și eu preferințele mele 🙂 ), nu am urmărit deloc această campanie electorală. Știam de anii trecuți cat de multă ură a lăsat ea în urmă și nu am vrut să mai am parte de așa ceva – în acest fel, am rămas prietenă cu toți ceilalți, care au votat tabăra adversă. (Sigur că dacă mi-aș fi spus viziunea 🙂 i-aș fi îndurerat pe mulți – după cum, în familia mea lărgită, au fost certuri serioase, cu postări pe FB și jigniri și amenințări!!!)

Nu m-am uitat la ceea ce s-a prezentat, nici la cine face pentru cine campanie, așa că acum pot să-mi păstrez simpatiile pentru toată lumea și am încă simpatia tuturor.

Sunt convinsă că în curand se vor împăca și cei din familia mea, se vor liniști și cei care *au pierdut* (de parcă ei ar fi avut cine știe ce beneficii, în cazul biruinței candidatului preferat… 🙂 ) și cei care au caștigat (entuziaști și *teroriști* acum, pentru că au avut dreptate! 🙂 ).

Lasă un răspuns

