Daruri, ne pregătim să facem daruri…

Anii trecuți am reușit să mă înscriu cu mai multe cadouri pentru sfarșitul de an, cadouri oferite copiilor defavorizați. Anul acesta nu mi-am mai permis, dar unul tot m-am străduit să realizez. În timp ce așezam lucrurile în cutia pe care am primit-o de la fundația care urmează să distribuie darurile, mi-am dat seama că mai am multe alte obiecte, care nu se potrivesc fetei pentru care m-am oferit să fiu îngeraș… Dar, mi-am zis eu, fata are 4 frați… S-ar putea potrivi pentru ei… E drept că ei primesc de la ceilalți, căci și ei sunt scriși pe lista destinatarilor 🙂 , dar ce-ar fi dacă…?

Și atunci m-am gandit că aș putea cumpăra o cutie maaaaaaaare de cadou și aș putea pune, pe langă lucrurile ei, și alte lucruri, frumos ambalate, fiecare cu o felicitare nescrisă, pe care ea să le dăruiască, la randul ei…

Uneori, oamenii primesc și se bucură de ceea ce au primit, dar, pentru că sunt lipsiți de posibilități, nu cunosc bucuria de a dărui… Care este, cel puțin pentru mine, mai intensă decat aceea de a primi.

Așa că al doilea dar pe care aș putea să i-l fac adolescentei de 15 ani este să-i facilitez o experiență la care altfel nu ar putea ajunge.

Mă uit la darul pe care l-am realizat și-mi aduc aminte de *dar din dar se face Raiul* și sunt fericită pentru că, și atunci cand nu ai prea mult de oferit, ai încă mult cu care poți contribui la fericirea celor din jur…

2 gânduri despre &8222;Daruri, ne pregătim să facem daruri…&8221;

  1. Mulțumesc mult pentru idee!
    Și chiar dacă nu ne-am văzut încă în această viață, primește mulți pupați, pupici, sărutări și o îmbrățișare din tot sufletul de la mine. Cu bucurie în suflet, Claudia.

Lasă un răspuns

