Mă simt singură…

Nu, eu nu. Dar acesta este refrenul pe care îl aud de fiecare dată cand întalnesc o prietenă… (și multe căutări pe Google!!!!)

Eu îmi doresc, uneori, un cadou de acest fel – să nu fie nimeni langă mine, dar pentru cele care treceți prin astfel de stări, fără să glumesc, recomand sportul…

Am scris despre Kangoo, acum scriu despre zumba…

Am mai fost la zumba, iar în acel loc unde mergeam de obicei erau… 70 de persoane. Toate foarte tinere. Și slăbuțe. Asortate cu ritmul.

De data aceasta, mai puține la număr, doar 20, iar varsta matură bine reprezentată. Veselie, mișcare, persoane noi cunoscute…

Nu mai sta în casă, singuro!  🙂

Fugi la zumba sau kangoo… Nu vei regreta!

 

Lasă un răspuns

