Bunătate

Datorită rănii pe care o am la mană, sunt bandajată, ca și cand mana mi-ar fi în gips. Nu o pot folosi – și pentru că doare cumplit, dar și pentru că trebuie păstrată lipită de corp.

Venind de la spital spre casă, trecand prin magazine, autobuze și metrou, am fost plăcut surprinsă să văd că TOATĂ lumea care observa mana mea îmi deschidea ușa, mă ajuta să îmi fac loc în aglomerație, îmi oferea locul…

Nu știu dacă a fost o coaliție pozitivă guvernată de Univers, pentru ca să nu mă apuce și mai tare plansul, dacă aș fi fost lovită sau rănită emoțional, sau pur și simplu lumea este bine educată pe ruta pe care am folosit-o eu azi 🙂 , dar trebuie să recunosc: deși durerea era mare, am suportat-o fără grimase, pentru că m-am simțit iubită pană și de cei necunoscuți…

Promisiunea mea: de acum înainte, mă voi strădui să fiu ca cei care mi-au făcut ziua aceasta dificilă – una de biruință. Și sper ca cei care vor trece prin momente dificile să aibă clipe mai frumoase, datorită gesturilor mele simple, făcute pe stradă, din respect pentru om.

8 gânduri despre &8222;Bunătate&8221;

    • toți trecem prin durere, mai devreme sau mai tarziu… ideea e să învățăm ceva din ea… mulțumesc pentru urări… la fel…
      cel mai bine este să prețuim ce avem, cand avem…
      sănătatea, cand e…
      din boală să nu ieșim cu resentimente, mai ales față de Dumnezeu…

  1. Și se confirmă din nou un principiu foarte solid. „Oferă doar ce ai vrea să primești”. Oamenii au fost buni cu tine și acum asta vor primi înapoi pentru că și tu simți acum nevoia să fii bună cu ei.
    Multă sănătate îți doresc!

    • mulțumesc pentru urare…
      da, este interesant cum faptul că cineva a fost bun cu tine te ajută și să uiți de durerea fizică, dar și să-ți șlefuiești caracterul și valorile.
      🙂
      eu oricum eram politicoasă cu oamenii, dar se mai întampla să mi se pară că sunt singura din Univers care face asta… 🙂
      ce modestă…
      bine că au apărut și ceilalți, chiar la fix, să-mi demonstreze că nu-s unică…
      nu din acest punct de vedere…
      în rest, ca fulgul de zăpadă, fiecare e special, original, cu propriul design… 🙂
      un an bun!

  2. eu cred foarte mult in puterea exemplului, azi ai avut parte de ceva minunat care trebuie transmis mai departe, printr-un zambet, o vorba buna si, de ce nu, un gest frumos…..oamenii au nevoie de asta! Sa continuam sa fim exemple bune pt cei din jurul nostru! Te imbratisez cu drag!

Lasă un răspuns

