I.O.R. – Magazin și doctor

Pentru bucureșteni, o veste bună – ieftin și de calitate, puteți face ochelari la Intreprinderea Optică Romană, dar… am trei amendamente:
1. să vă duceți acolo cu rețeta deja făcută
2. chiar dacă vă îmbie cu doctorița lor, chiar dacă vă spun că e doar 25 de lei consultația, nu vă lăsați – plecați la orice alt cabinet, cat de scump ar fi
3. dacă ajungeți în fața doctoriței, uitați că sunteți prietenii mei – sunteți pe cont propriu. Eu nu vă pot scoate din batjocura ei.

Acea femeie, după ce că are 9879 de ani, după ce că nu poate merge singură, și se ține de birou, după ce că are aparatură depășită, mai are și o impertinență pe care rar am întalnit-o la oamenii plătiți. Știu că unii dau bani grei pentru a fi umiliți – dar mă rog ei sunt șefi toată ziua și vor neapărat să audă și ei niște cuvinte urate din partea cuiva… oricum, nu din partea doctoriței 🙂 , ci din partea cuiva cu 25 de ani mai tanără, nu?
Eu am plătit pentru a fi batjocorită în legătură cu 3 aspecte – pe care doamna doctor le-a citit în ochi (mai ceva ca în cărți). Poate avea dreptate, doar că tonul și atitudinea au fost execrabile. Dacă vreți așa ceva, mergeți la ea – voi reda cea mai pașnică dintre discuții.

*Ce colesterol frumos ai!*
*EU?*
*TU, da, sănătos… (era disprețuitoare) Mănanci doar cărnuri. Grase.*
*Nu mănanc deloc carne.*
*Taci că știu eu, mănanci carne de porc de te îmbuibi…*
*Doamnă, de 25 de ani nu am pus carne de porc în gură. Rar am mancat pui sau pește, poate de 3 ori pe lună.*
*Taci că știu eu, ai de toate și te îmbuibi…*

Dacă mi-ar fi spus că am colesterol și acesta se poate face de la consum de grăsimi, oboseală sau …, aș fi dat din cap, îndurerată – la cele 4 ore cate dorm eu pe noapte, normal să am colesterolul mare… Dar să mă acuzi cu tonul și disprețul acela – de ceva care nu avea nicio noimă – scuzați-mă… dacă ajungeți acolo și își bate joc de voi – sunteți singurii vinovați.
Eu v-am spus!

Cat despre magazin – cele două doamne sunt foarte ocupate. Uneori, cu rost, alteori, nu. Ori vă duceți înarmați cu răbdare, ori faceți ca alți clienți, care răbufnesc și se duc să plătească de 4 ori mai mult decat să mai aștepte după cafeluțele, vorbitul la telefon sau lenea uneia dintre vanzătoare, în timp ce cealaltă nu mai prididește cu treaba…

Să nu ziceți că nu v-am avertizat.
🙂

2 responses to this post.

  1. Ceva de genul:

    „Doctorul catre pacient;
    -Fumezi?
    -Nu.
    -Consumi alcool?
    -Nu.
    -Nu trebuie sa-mi ranjesti ca un cretin. Oricum voi gasi ceva!”

    Răspunde

    • mor de ras…
      asta mi-a adus aminte de o scenă de prin 93, cand era primul nostru an de radio și făceam cursuri de dicție.
      profesoara de dicție, regizor cunoscut la teatrul de copii, l-a oprit oripilată pe colegul meu de la tehnic:
      domnule, încetați odată cu fumatul acesta, v-ați nenorocit vocea, gatul…

      el a privit-o stupefiat: nici măcar de curiozitate nu a încercat să fumeze.

      ea: haideți, nu mai faceți pe nevinovatul. maine poimaine faceți cancer de plămani și-mi spuneți că sunteți inocent…

      evident că nu a avut cum să o convingă.
      oamenii cred ceea ce vor să creadă…

      o primăvară frumoasă.

      Răspunde

Lasă un răspuns

