Social Media Summit București, 2015

A sosit momentul unei noi întâlniri de acest fel.  (18 – Februarie – 2015 – Hotel Howard Johnson, Bucuresti)

Eu chiar eram nerăbdătoare. 🙂

Mie îmi place ideea evenimentului și mai ales îmi place că se fac pași importanți pentru ca Social Media să ocupe locul pe care … 🙂 îl deține deja… 🙂 , dar care nu i se acordă în ochii unora pentru că le lipsește viziunea…

Companiile au inteles in ultimii ani ca Social Media devine amplificatorul interactiunii consumatorilor cu brandurile si mediul preferat de transmitere si comunicare a experientei de brand. Pe o piata ce numara peste 3 milioane de cititori de bloguri si 7 milioane utilizatori de Facebook in Romania, business-urile vad tot mai clar alternativa la bugetele imense cheltuite pe campanii traditionale de advertising.

Mai mult, ultimele alegeri prezidentiale au reusit sa arate o data in plus puterea pe care acest canal de comunicare o poate avea atunci cand este folosit cu inteligenta si cand mesajul transmis rezoneaza cu o masa critica de utilizatori. In acelasi timp, insa, brandurile descopera ca Social Media nu este nici pe departe gratuita si nici macar ieftina, mai ales daca vor rezultate care sa se reflecte si in business, nu numai in numarul de like-uri adunate de o postare inspirata. Noile cuvinte de ordine in Social Media sunt strategie, planificare si integrare.

Ca persoană care are peste 700 de cititori și 100 de prieteni cu blog, trăiesc o vreme pe care înainte nu o puteam bănui – când am o întrebare, când am o nevoie, nu consult pe nimeni altcineva decât pe cei din … on-line. *Tu cum ai rezolvat, unde ai apelat, ai încercat serviciile acestea…?* Nu merg la magazin să cumpăr ceva, fără să îi fi consultat înainte pe ceilalți. Cred că cei inteligenți vor prinde din zbor acest trend și vor înțelege schimbarea stilului…

🙂

Înainte erai *pe buzele tuturor*. Acum trebuie să fii *pe degetele tuturor … desigur, tuturor celor cu blog*, adică să scrie despre tine cineva, cineva credibil, pentru ca astfel să poți pătrunde și acolo unde publicitatea de alte tipuri nu ar merge…

Programul.

Evenimentul, în imagini din anul anterior.

M-aș bucura să ne vedem acolo – și pentru a ne reîntâlni și pentru a ne cunoaște.

Pe 18 februarie, bine? 🙂

Anunțuri

One response to this post.

  1. ” Locurile pentru bloggeri au fost epuizate. Pentru a-ti rezerva locul, inscrie-te pana pe 13 februarie”. Asadar, astept un rewiev!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: