Social Media Summit, 2015 (vorbitorii III)

Cristian China Birta – Principii pentru bloggeri

1. Răspunde la mail (vinovată milion la sută – rar deschid adresa blogului, dar eu nu am blog comercial, așa că pot fi iertată, în schimb cei care vor să facă bani din blog ar trebui să țină cont de acest sfat)

2. Cere firmelor să fii băgat în baza de date (din proprie inițiativă, ei nu au cum să știe de tine, de cele mai multe ori)

3. Stabilește relații personale cu oamenii de la agenții, nu numai cu Agenția 🙂 (adică înțelegeți cum vine asta – nu e destul că primești mailul de la o secretară, trebuie să cunoști secretara, ca să te asiguri că nu te șterge din baza de date sau că trimite doar la tine 🙂 )

4. Înțelege statutul agenție – între tine și client

5. Intră în mind-setul de business… (aici este de meditat, mai ales dacă vrei ca blogul tău să aducă bănuți)

6. Vino cu o contra-propunere, dacă nu-ți place propunerea agenției.

7. Vino cu propuneri originale, pentru a ieși în evidență.

8. Livrează extra – fă mai mult decat s-a cerut.

9. Stai departe de poza de măgar 🙂 (am vrut să fiu drăguță față de cum suna principiul) – nu jigni, nu umili

10. Las-o jos pe aia cu… *am valoare, dar nu mă caută nimeni (agențiile)*

Mie 10 mi-a plăcut cel mai mult; urmat fulgerător de 9…

Mai e ceva de adăugat? Întrebați sursa, pe șeful Blogal Initiative… 🙂

One response to this post.

  1. acele agentii fiind de publicitate? 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

