5MS București

A fost o invitație pe FB… Era de la o prietenă pe care o tot refuz, pentru că întalnirile la care mă cheamă sunt în ziua în care am emisiunea în direct – și de la aceea chiar nu pot lipsi… Așa că mi-am zis… hai să onorez invitația…

Și am fost eu onorată de ceea ce a fost acolo…

Despre ce este vorba?

*Contribuim la progresul comunității prin dezvoltarea încrederii în sine a membrilor săi. Eliberăm oamenii de frica secolului XXI: teama de a vorbi în public, prin crearea unui mediu prietenos pentru susținerea de discursuri…*

*Ce este 5MS? Un eveniment de Public Speaking, în care povești de viață ale unor oameni din diferite cadre sociale și profesionale prind contur, menite să inspire și să îndemne la depășirea limitelor. Evenimentul este conceput din 10 discursuri pregătite, 5 discursuri improvizate și o secțiune pentru invitatul special. Pentru că nu ne putem planifica întreaga viață, și deseori, „viața se întâmplă” pur și simplu, discursurile improvizate vor fi construite pe baza a 10 slide-uri de câte 15 secunde, alese aleator de către organizatori.
Toate eforturile celor mai buni vorbitori și curajoși care vin alături de noi sunt premiate, grație sponsorilor evenimentului.*

Aceasta am aflat de la organizatori, dar ceea ce am descoperit acolo a fost mult mai interesant decat cuvintele de descriere…

Vă invit să nu scăpați ocazia de a participa la un astfel de eveniment…

Unii s-au plans că a plăti 35 de lei pentru așa ceva e prea scump… Haideți să facem o socoteală – uneori, pentru o singură idee ca să o iei de la capăt sau ca să-ți revoluționezi starea, ai da milioane și acum, pentru 33.5 nu ai da 35 de lei? Să fim serioși… Întotdeauna faceți calcule, nu respingeți din start o invitație…

Sper să mă chemați cand veți vorbi voi la 5MS, în București… Bine, dacă o veți face și în altă parte, măcar informați-mă… Nu se știe cum voi putea ajunge pe acolo, tocmai în acel moment…

Succes la vorbit (evident, în public!!!)!!!

Lasă un răspuns

