Lumină lină…

Credința este exprimată prin cuvinte, spuse și în fața oamenilor, dar și în fața lui Dumnezeu – în fața oamenilor, dand astfel mărturie despre ce înseamnă să te încrezi în Creator, în fața lui Dumnezeu, rugandu-L să acționeze acolo unde este prea greu pentru tine….

Zilele trecute am descoperit o rugăciune… nu a mea, nu modernă, nu clasică. O rugăciune găsită in buzunarul unui soldat necunoscut căzut in timpul celui de-al doilea război mondial. Traducere este făcută din limba franceză după cartea lui Michel Evdochimov – La prière des chrétiens de Russie, Editions C.L.D., Chambray-les-Tours, 1988

*Mă auzi Tu, Doamne? Nu Ţi-am vorbit niciodată, dar acum vreau să mă închin Ţie. Ştii că din fragedă copilărie mi s-a spus că nu exişti, iar eu eram aşa de prost, încât am crezut. N-am avut niciodată conştiinţa frumuseţii creaţiei Tale.
Astăzi, deodată, văzând adâncul nemăginirii, acest cer înstelat desupra mea, mi s-au deschis ochii. Uimit, am înţeles lumina lui. Cum am putut fi atât de groaznic de înşelat? Nu ştiu, Doamne, dacă îmi întinzi mâna, dar eu Îţi încredinţez această minune şi Tu vei înţelege: în străfundul acestui iad teribil, lumina a izbucnit în mine şi Te-am văzut. La miezul nopţii vom ataca, dar nu mi-e frică, Tu ne priveşti. Ascultă! Se dă alarma. Ce voi face? Îmi era aşa de bine cu Tine. Vreau să-Ţi mai spun ceva: Tu ştii că lupta va fi grea. Poate că în noaptea asta voi bate la uşa Ta. Cu toate că nu Ţi-am fost niciodată prieten, îmi vei da voie să intru când voi sosi?
Dar nu plâng, vezi ce mi se întâmplă, mi s-au deschis ochii! Iartă-mă, Doamne! Plec şi nu mă voi mai întoarce, cu siguranţă, dar, ce minune! Nu mai mi-e frică de moarte!*

Credința și rugăciunea merg mană în mană, așa cum merg durerea și viața… Dacă existați, probabil că vă doare ceva… Aveți credință și rugați-vă și veți descoperi că niciuna dintre cele mai nefericite întamplări nu vă poate îngenunchea.

Nu numai în această seară, ci în fiecare zi a vieții noastre să-I dăm lui Dumnezeu ce este al Lui… Adică pe noi înșine!

3 gânduri despre &8222;Lumină lină…&8221;

Lasă un răspuns

