Cum să înveți mai ușor pentru examenul de la școala de șoferi?

Profesorii de legislație vand chestionarele și apoi spun despre cei care le-au cumpărat *sunt niște proști*.

Instructorii nu te învață nimic pentru ca să iei ore suplimentare.

Una dintre instructoare se plangea odată: *Sunt plătită cu 13 lei pe oră.* (Și eu la fel, iar munca mea implică prezența în fiecare zi a două rubrici distincte, absolut originale plus încă două emisiuni de 30 de minute, pe săptămană… 🙂 )

La o căutare pe net, însă, descoperi și lucruri de valoare legate de acest subiect, nu numai chestii care să te dezguste. De exemplu, această școală de șoferi din Baia Mare îți oferă gratuit un material extraordinar de valoros.

Să ne mutăm cu toții în Baia Mare cand ne propunem să ne luăm carnetul de șofer sau și voi, cei care vă ocupați cu aceasta, în alte zone ale țării, vă veți strădui să atingeți *ținuta* celor de acolo? 🙂

Hai, *Exigent*!

P.S. Ca totul să fie și mai relaxant și mai amuzant, printre întrebările din chestionare, întalnești și fraze gen:

*Orice bărbat care poate conduce mașina în siguranță în timp ce sărută o fată drăguță, pur și simplu, nu acordă întreaga atenție sărutului…* – Albert Einstein

Domnilor, chiar sunteți formidabili!

P.S. 1. Un alt site este curs rutier. Foarte interesante sunt explicațiile realizate pe computer sau cele luate de pe youtube, care să te ajute să înțelegi răspunsurile la întrebări.

Un gând despre &8222;Cum să înveți mai ușor pentru examenul de la școala de șoferi?&8221;

  1. Tare! Sunt din Bucuresti, am luat examenul din prima pentru ca am invatat de am rupt, dar au fost” un milion de cuvinte furajere…”De la instructor nu am invatat nimic, absolut nimic. Parca facuse un pariu cu el insusi: „ia sa vad cat pot sa NU o invat pe fata asta” Am carnetul de 8 ani si nu conduc de loc.

Lasă un răspuns

