Obsesia obsesiilor

Nu știu de ce se spune că vorbitul în public este cea mai mare frică a oamenilor – poate pentru că eu sunt sangvină și m-am aflat de multe ori în față, chiar dacă nu pe scenă 🙂 . Dar m-am prins acum de ce toată lumea vrea să se perfecționeze în așa ceva: speră să caștige bani mulți din aceasta. Eu, dacă vorbesc dintr-un voluntariat înrădăcinat de vreo 22 de ani, nu mă gandesc la partea economică – cei mai mulți, însă, o fac.

Zilele acestea a fost un seminar despre așa ceva la care am participat, din respect pentru cel care l-a susținut. (Idei de-ale lui, aici. Nu despre vorbitul în public, ci o experiență inedită, la care mulți ravnesc să ia parte. 🙂 )

Sincer, cu banii ceruți de specialiști pentru a te învăța să vorbești în public, îți cumperi 20 de cărți de acest gen, de pe Amazon, de la cei mai buni, îți așezi animalele de pluș și le vorbești pană cand încep să te aplaude și reușești să ajungi la performanțe… Părerea mea! Dar repet: sunt sangvină și vorbesc de 22 de ani oamenilor.

Poate alții ar prefera să fie instruiți față în față….

Lasă un răspuns

