21 de zile pentru uitare

Cele mai multe căutări care vin pe blogul meu sunt întrebări de felul … *L-am pierdut, ce mă fac?* sau *Nu pot uita…*

Lucrez de ceva vreme la un material care se vrea un ajutor pentru persoanele care au trecut printr-o perioadă dificilă și vor să uite de umilința, tristețea, emoțiile negative încercate… Multe dintre ganduri îmi aparțin, altele vin din ceea ce am citit, de aceea produsul finit aparține umanității, nu va fi vandut sau dat pe sub mană.

Rugămintea mea este ca cei?cele ce au trecut prin așa ceva și ar avea un cuvant de zis într-un asemenea domeniu delicat, să-mi scrie pe despresufletulmeu@yahoo.com, eu vă ofer ceea ce am scris pană acum, evident, brut, nu este o mare operă de artă, la care puteți adăuga oricat și îmi trimiteți înapoi, ca să vedem cum se pot îmbina…

6 gânduri despre &8222;21 de zile pentru uitare&8221;

  1. Cu cat incerci sa nu te gandesti la acel lucru, cu atat o faci mai mult.. de ce te feresti, aia primesti. Ar fi bine sa stai in compania prietenilor o perioada, sa faci lucruri noi incontinuu, sa te faca sa te simti bine si sa nici nu mai stii ce s-a intamplat sau ce se va intampla, doar sa traiesti clipa.

    • Așa este, Alexandru, ideea e că de regulă gandurile se duc în direcția aceea. Trebuie niște chei care să te facă să uiți chiar și ceea ce a fost frumos, cel puțin deocamdată, îți vei reaminti peste timp, cand nu va mai exista rana lui *s-a terminat și nu voi mai fi niciodată fericit/ă*. A alunga gandurile nu e așa ușor, poate pentru voi, bărbații este, dar unele dintre femei își fac singure rău, deși sunt conștiente că totul s-a terminat… Așa că pentru cei ce nu pot uita și trăiesc tot cu acele ganduri, pentru cei care vor să scape de ele, dar nu știu cand, este alcătuit acest program.

  2. Frumoasă inițiativă, mi-aș dori să văd cum arată. Mă gândesc că ai putea să lași ce ai scris până acum, ca parte de sinteză, teoretică, sau mai puțin (depinde) și apoi să culegi o serie de mărturisiri ale unor momente grele. Îmi place enorm de mult cum sună ,,21 de zile pentru uitare”. E sublim!

Lasă un răspuns

