Bună dimineața!

Părinții au devenit furnici care adună tot ce au nevoie elevii pentru grădi sau școală.
Nu vă pot garanta că veți găsi rechizite ieftine,
dar vă dăruiesc o poezie pe care o foloseam eu
ca să-mi conving copilul să se ridice din pat – pentru că, și dacă nu-i plăcea să doarmă,
cand era vorba să se ducă la grădi…
îl apuca o toropeală….
Dar cu un  cantec voios, mămicesc, se lăsa repede învins.
Un an bun de grădi și școală, tuturor celor care se vor mai delecta
catva timp cu învățămantul romanesc.
*Bună dimineața!
mă salută Viața.
Bună dimineața, îi răspund voios,
Hai să facem împreună
Un castel frumos.
Nu suntem la mare,
să fie din nisip sau scoici micuțe.
Nu suntem la munte
să rupem din brazi crenguțe,
Nu suntem pe lună,
doar să ne plimbăm,
Castelul noi din veselie-l înălțăm.
Eu voi zambi spre tine,
Tu îmi vei mulțumi.
Ne vom juca-mpreună,
Și fericiți vom fi.
Bună dimineața,
iar îmi spune Viața,
Să plecăm acum, pe mare sau în zbor,
și pentru toate să-ți fiu recunoscător…
Bună dimineața, bună dimineața,
viața e un dar, care îmi șterge fața,
de lacrimi, de tristețe
și să zambesc mă-nvață:
de-acum pană spre seară, va fi tot dimineață..
 Și o melodie – cine o mai canta în afară de această solistă? 🙂
Bună dimineața!
Lasă un răspuns

