Prietenul în criză, pe FB îl postezi, ca tu să primezi…

Acum o lună, cineva drag a avut un accident grav. Comă, convingerea că l-am pierdut. Aripa vindecătoare a unui înger ni l-a oferit înapoi.

Nu am îndrăznit să-l deranjez la Terapie intensivă. Știam că nu e corect, nu e sănătos să fii acolo. Pentru bolnav, nu pentru mine! Scriam mesaje de încurajare și mă rugam.

În același timp, oameni absolut ciudați îl vizitau și făceau poze cu el, apoi le postau pe FB. Acele poze, cu un om învins de viață, care-a pierdut kg, memorie și putere, mi-au amintit două momente de la mare.

În primul, făceai poze cu un leuț… Indiferent cat de mic era, la leuț te uitai cu respect, cu dragoste și încântare.

În al doilea, făceai poze cu maimuța – prin definiție, maimuța este sturlubatică. Tu însuți te strâmbai, te .. maimuțăreai…

Cu prietenul meu drag, indiferent în ce situație, aș fi făcut poza ca și cand eram alături de un leu – era Cineva în inima mea. Toți ceilalți se fotografiau doar pentru a arăta *maimuța* pe FB, iar ei erau cei fantastici care, iată, au ajuns la cineva important și au făcut poză cu el…

Pot înțelege oamenii care sunt preocupați de soarta cuiva și sparg chiar și codul cunoscut al obligației de a nu intra la Terapie intensivă. Dar nu-i pot crede preocupați de soarta cuiva dacă atârnă poze în care bolnavul arată rău, disperat, trist, înfrânt… Aceea nu e preocupare. Este lipsă de decență și de omenie.

Cineva se amuza amar:

Spun *Doamne ferește* și pentru accidente, dar mai ales pentru prietenii care vor să se scoată în evidență prin a mă pune, în sfârșit, în inferioritate…

8 responses to this post.

  1. De feicare dată, acțiunile fără cap a prietenilor cu lipsa de bun simț, nu fac nici pe departe atât de mult rău, cât bine fac rugăciunile și gândurile bune a celor ce ne iubesc cu adevărat.🙂

    Răspunde

  2. FB – ul ?!!!!

    WTF ! C’mon . Înţeleg … om fi (unii !) în mileniul 3(?) … dar …
    Cine achiesează la aşa ceva , n’are sigur tăte şuruburile la tărtăcuţă -cum ar veni … anyway meaning.
    Părerea mea .

    No offence pls …

    Răspunde

    • dacă aș fi înțeles la ce te referi, aș fi înțeles și de ce înjuri…
      dar cum nu am înțeles, e puțin cam neclar ce-ți place și ce nu…🙂

      Răspunde

      • Hm …
        Dacă … cristalinul – fie şi pestriţ , cu voia ta , WTF , îţi sună a’nînjurătură … apăi , mno , mă’nclin şi-mi cer iertare totodată ! Nu era cu intenţie . Şi nici nu-mi ţine loc de ir de buze .. cum ar veni ; asemenea exprimări .
        Retrag .
        …de vorbele mele ţi-au pricinuit oareşce disconfort . Scuze din nou .
        În ceea ce priveşte plăcerile mele … Sunt mai mult decât o oamă normală . Cu bune şi rele , normal . Am aceleaşi aşteptări ca orişicare altul pe veşnicul palier al fericirii . Altfel zis …Iau totul aşa cum e .
        Simplu .

        Ce nu-mi place ? Kăkărelile . Sau if you know what i mean … atunci când oamenii fac pe ei … şi puteeeee …. Aha . Şi FACEBU-kul cu siguranţă ! De nici o culoare .
        Însă , cum nu suntem toţi perfecţi , şi cum wtf – again!- în democraţie (mai) totul e permis … să fie primit zic .
        De gustibus non est disputandum , nuuu ? În rest …

        Un vikend fain să ai !

      • bună descriere. bine-ai venit în club, fiecare aduce ce are mai bun!

  3. mda ,
    pisicisme decât !

    Răspunde

Lasă un răspuns

