Dvd cu povestiri pentru copii, filmate într-un pod prietenos

Scriu povestiri pentru copii. Le interpretez împreună cu o colegă pentru rubrica din fiecare dimineață a postului de radio la care lucrăm. Tot împreună, astăzi am filmat – pentru prima dată –  pentru un dvd care va avea 10 povestiri.

Păpușile pe care le-am manuit sunt gen Muppets, iar noi am făcut lucrul acesta pentru că ni se pare haios să ne petrecem timpul în felul acesta. E drept că dacă te uiți la noi îți părem întregi la minte🙂 , ea – stil clasic, eu – sport și copilăros, dar,  dacă ar fi cineva cu noi la înregistrări și filmări, ar crede că a nimerit la grădiniță…

Există un talent pe care îl dă Dumnezeu fiecăruia dintre noi – cel puțin unul🙂 , că alții au mai multe, asta e altă treabă, dar nu există nimeni care să fi fost lăsat fără un talent. (Am simțit nevoia să fac precizarea aceasta pentru că foarte mulți spun că ei nu sunt buni de nimic, ori aceasta este o greșeală: dacă nu ți-ai descoperit talentul nu înseamnă că nu-l ai… ci că nu ai căutat unde trebuie. Sau, mai special, că ai un talent unic, de vreme ce nimeni nu-l manifestă – să-l recunoști în alții sau că trebuie să sapi după el – prin mobilizare, nu ajung suspinele…!!!)

Ideea pe care vreau eu să o scot în evidență azi este că, deși eu par copilăroasă, am un talent palid față de prietena mea, care este esența copilului… Eu am sute de jucării, colecții de abțibilduri și alte cele, ea colecționează antichități, dar cand este vorba despre *copilăreală* ea e pe locul 1, iar eu pe 9, … din 2🙂 !

Eu am cel mult un stil de copil oarecare sau o mamă prea🙂 educațională🙂 , pe cand ea este puștiul întruchipat.

Așa că nu vă mai luați după aparențe: dacă cineva nu are față de … nu poate fi… Nu mai spuneți despre voi: dacă nu fac asta, nu sunt…

Ce să zic… Am început ziua cu avant, aranjand camerele și înfruptandu-ne din dulciurile ei raw vegane, iar cand să filmăm… s-a luat curentul. Se lucra pe strada ei selectă: nu au pus niciun anunț despre întreruperea luminii, iar cand inginerul de sunet s-a dus să vadă despre ce este vorba s-au jurat cu toate ale lor că sigur nu e de la ei ce se întamplă. Doar că la 16, după ce ei au plecat, într-un mod miraculos, a sosit și curentul…

Așa că toată ziua am mancat și ne-am distrat, iar pe seară am încercat să mai facem niște treabă…

Lucru pe care îl vom face și miercuri, ziua în care sperăm să și terminăm, pentru că apoi avem alte proiecte.

Adevărul este că atunci cand faci ceva, folosindu-ți talentul, nu ai impresia că muncești, ci că te distrezi.

Deci miercuri ne distrăm din nou… 🙂

5 responses to this post.

  1. Distracție plăcută și cu multe reușite!🙂

    Răspunde

  2. Sa-mi dai de stire cand apare DVD-ul!

    Răspunde

  3. ooooh!!! musai sa-mi spui cind iese DVD-ul!! I want one!!❤

    Răspunde

Lasă un răspuns

