Depresia (3)

Gandește-te pentru 2 minute – pe ceas! – care sunt motivele pentru care ești supărat, manios, morocănos. Cate s-au strans? Pentru fiecare, alocă 3 *minute de soluție*: ce aș putea face să scap de acest *ghimpe*?

Descrie soluția în trei pași.

De exemplu: nu am loc de muncă.

A. îmi scriu c.v.-ul și îl depun la cat mai multe firme, fără să-mi pese de reacția lor. Eu fac asta!

B. caut printre prietenii mei persoane care au avut aceleași probleme și mă interesez cum anume au ieșit din ele – acest lucru mă ajută și să rup tăcerea – pentru că depresivii se izolează și aceasta le adancește starea negativă și mai mult, dar și să am o idee realistă asupra vieții (nu sunt singurul care trece prin astfel de momente!).

C. mă înscriu la un curs – gratuit sau care costă atat cat pot eu să-mi permit, care să-mi dea o nouă calificare.

Revenind la cerința esențială: găsește motivele pentru care ești supărat.

Eu cred că, oricum, nu există om care să aibă mai mult de 5 motive, dar să zicem că sunt astfel de persoane 🙂 . Mai cred și că cele 20 sigur nu se pot găsi toate în 2 minute, iar tu trebuie să te oprești după 2 minute, lăsand restul pe altă zi!

Astfel, dacă ești cel mai nefericit om de pe pămant și chiar toată durerea omenirii e pe spatele tău, pentru prima zi caută soluții doar pentru primele 3. Apoi ocupă-te de fiecare dintre pași, pentru că, dacă tot ai atatea necazuri, ce mai ai de pierdut, dacă te străduiești să faci lucruri bune pentru binele tău?

Un gând despre &8222;Depresia (3)&8221;

  1. Pingback: Două vorbe şi un blog sprinţar - Blog de familie

Lasă un răspuns

