Există și un sfarșit fericit

Vreau să închei ziua frumos, așa cum a fost acum cateva minute. Lunar, iau pastile compensate, dar și plătite. De la aceeași farmacie, de langă doctorul de familie, undeva pe langă Obor. Acum două luni, am fost acolo și cand am ajuns acasă am descoperit că, dintre medicamentele plătite – și scumpe! – mi-au dat doar 20, în loc de 30.
Am înghițit în sec și din acel moment nu am mai călcat prin acea farmacie, ci în cea de langă ea. Azi, în farmacia la care mergeam în ultimul timp, vanzătoarea s-a plans că nu are contract cu Casa de Asigurări la care sunt eu și n-am avut ce să mai fac – am mers la vechea farmacie…
Politicoasă, i-am spus doar: vă rog să le numărați sub ochii mei să nu mai pățesc ce am pățit data trecută…
*O, ne pare rău că s-a întamplat asta, de ce nu ați venit atunci să ne spuneți?*
Am privit-o ca picată din lună – păi, dacă îmi spuneați că am scos folia și că dau vina aiurea pe dv?
Mi-a numărat pastilele, dar nu-mi mai făcea totalul.
*Să știți că la aceste pastile nu ne apare nimic în plus*, mi-a zis într-un sfarșit.
*NU la acestea mi-au lipsit, ci la cele pe care le-am plătit cu preț întreg – cele scumpe*.
Le ia la numărat și pe acelea și ochii i se măresc de uimire: sunt 10 în plus, sunt ale dv și vi se cuvin. Dar de două luni să nu spuneți nimic. Data viitoare sper să nu se mai repete, dar și dacă se va repeta, mai bine spuneți, manifestați-vă, explicați…
Bravo, băieți, după episodul de azi cu autobuzul care n-a oprit în stație, ci ne-a făcut să alergăm, după ce că am stat 30 de minute în stație, asta a fost de vis.
Așa, ca să-mi închidă gura și mai ales să-mi panseze inima că în loc să plec în altă parte insist să răman aici, cu gandul că e mai bine așa, că am un loc special aici…

15 responses to this post.

  1. Sfârșituri fericite de genul ăsta sunt foarte dese. În rest, doar în filme. Și ar trebui să ne uităm la cât mai puține filme cu happy ending. Mai degrabă să ne uităm la drame. Sunt mai aproape de realitate.
    Ah, nu este pesimism sau depresie, este doar o realitate.🙂
    Cât mai mult curaj să rezolvi situațiile. Am eu o vorbă pentru Vlad care ți se potrivește de minune: Dacă nu încerci, nu ai șanse să reușești.🙂

    Răspunde

    • culmea e că eu îl educam pe Bogdan cu ideea *dacă ai fi singur pe lume, cum te-ai descurca*? eu cand mă simt singură pe lume, primul lucru îmi vine să plang, apoi se ițește și curajul… măcar pe el l-am crescut curajos.
      și Vlad al tău, chiar că e curajoooooooooooooooooos!

      Răspunde

      • Şi eu îi zic lui Vlad că nu voi fi mereu lângă el şi că trebuie să ştie să facă de toate pentru că nimeni nu va sta mereu lângă el să îl ajute. Îl pun să încerce cu adevărat să facă singur şi, dacă nu reuşeşte, abia apoi să vină la mine. Şi îl ajut, desigur. Îl ajut şi dacă are nevoie doar de informaţii despre cum să rezolve situaţia şi dacă e nevoie, pun şi umărul la treabă să îl ajute. Cred că în ultimii ani părinţii prea vor să compenseze lipsa lor de acasă şi cresc copii incapabili să aibă grijă singuri de propria persoană.🙂

      • le aștern puf pe jos și apoi se miră de ce devin din ce în ce mai mofturoși… normal că un copil nu manancă nimic, de vreme ce le dau ce e mai bun, în fiecare zi altceva… să le dea hrană mai puțin fiartă, să le dea și două zile la rand aceeași mancare etc etc… copil recunoscător am eu pt că nu i-am făcut toate mofturile –🙂 eu nu i le-am făcut pentru că nu aveam cu ce, nu că eram foarte înțeleaptă. dar așa am descoperit secretul…🙂

      • Cam ala gândesc şi eu. Plus că nu mereu am cu ce să cumpăr de toate, nu mereu am cu ce să cumpăr chestii noi pe care să le încerce, deşi ar vrea şi aş vrea. Dar aşa învaţă că trebuie să muncească să obţină ce vrea, când vrea.🙂

      • știi faza cu get a room…🙂 noi ar trebui să ne luăm niște ore și să stăm de vorbă. că ne dăm replici pe blog ca la ping-pong.

      • :))) Păi ia să faci rost de A ROOM. :))

  2. Posted by Cel care seamana cu tine si are si curajul ....sa spuna lucrurilor pe nume. on 20 Ianuarie 2016 at 06:03

    Atat de multe lucruri se intampla in preajma ta ,incat ….,te invidiez pentru ,,lipsa de plictis” in care traiesti!

    Răspunde

    • În viața unora se întamplă multe, ca să suplinească ce nu au în altă parte. Sau pentru că sunt atenți cu ceea ce e în jur, fac ochii roată și nu scapă nimic din vedere. În ce mă privește, cred că uneori o caut cu lumanarea….
      Hai că nici tu nu te plictisești prea tare, ai fost la terme de curand.🙂
      Îmi place foarte mult numele tău🙂 . Și faptul că ai curaj!
      Poți fi profesor bun / profesoară bună.🙂

      Răspunde

  3. Da, iar eu îi invidiez pe cei care au reuşit să se organizeze bine şi să aibă timp pentru toate. Faza e că la mine continuă să apară diverse proiecte şi le-aş face pe toate. Am nevoie de o secretară. Care să muncească de plăcere că stă pe lângă mine. :)) Cunoşti pe cineva? ahaha

    Răspunde

    • eu spun că la calitățile tale, domnișoară, ai toată puterea să-ți fii singură secretară și așa nu te mai enervezi pe cineva care nu-ți ghicește gandurile… dacă ai fi în București, ți-aș mai da o mană de ajutor. sau chiar și de la depărtare, dacă tu crezi că aș putea să fiu secretară – o oră pe zi, la două trei zile, spune-mi. dacă-mi place ce-mi ceri, cum și de tine îmi place, restul nu mai contează.

      Răspunde

      • Draga mea, dar eu în Bucureşti sunt! Şi să ştii că deja am ceva cu care să mă ajuţi. Un proiect făcut de un alt blogger, care se pare că va ajunge să îl manageruiesc eu şi o să am nevoie de ajutorul tău. Îţi dau mai multe detalii când primesc şi eu.🙂
        PS Nu ştiu dacă sunt chiar aşa cum mă vezi tu pe mine, dar mulţumesc că vrei să crezi că sunt atât de cu calităţi.🙂

      • oricand în afară de luni și marți cand sunt de dimineața pană seara la radio – sunt liberă.
        abia aștept.
        desigur, dacă sunt capabilă de acel lucru🙂 .

      • Eşti extrem de capabilă şi chiar îmi place cum te descurci cu lucrul acela pe care ţi-l voi cere!🙂

      • yes… abia aștept.

Lasă un răspuns

