Gest de Oltenia

Treceam cu microbuzul spre Slatina și observam cu dragoste câmpurile de rapiță. Ador galbenul, evident, dar câmpurile de rapiță au și altă semnificație în inima mea. Melancolică, priveam, priveam … Deodată, observ ceva! Nu, nu era iepure. Nici căprioară. Nici fazan. Deși le-am văzut și pe acestea.🙂

Era o mașină parcată în lanul de rapiță și un bărbat îmbrăcat într-un costum elegant, culegea rapiță. Bucată cu bucată. El și cravata lui făcuseră un buchet arătos de flori ca soarele –  și nu cred că avea de gând🙂 să facă ulei din ele sau să le vândă la piață.

Așa-i, doamnă, că v-a plăcut romantismul dumnealui?

3 responses to this post.

  1. Eu nu am primit niciodată un buchet din flori de rapiță. Oare nu mă iubește? Am să întreb.🙂 Sunt invidioasă.

    Răspunde

Lasă un răspuns

