Am încredere în mine

… Titlul seminarului mi-a atras privirea, dar – recunosc – și faptul că era la colțul blocului meu, era gratuit și în zi liberă. Am ajuns acolo și am cunoscut persoane mai mult decat interesante – persoane vii, pline de întrebări. Mie îmi plac oamenii care au întrebări cu privire la scopul vieții – ceilalți sunt interesați doar de scopul personajului principal din filmul sau spectacolul de divertisment preferat.

Două întrebări au fost puse:

De ce mă trezesc dimineața? – scopul vieții mele

și

Pentru ce sunt recunoscătoare în ziua aceasta? – trei motive

Ideea este că, ce fericită pot fi!, cand am fost puse să facem o listă cu toate lucrurile pe care dorim să le trăim în viață, am descoperit că pe listă erau trecute exact acțiunile pe care le fac zi de zi – din 9 lipsea una singură (scorul e destul de bun, nu? -) ) .

La cat de mult mi-au plăcut tinerele din jurul meu, s-ar putea să îmi doresc să le revăd!

P.S. Unul dintre motivele pentru care sunt recunoscătoare (eu adaug: lui Dumnezeu – pentru că acolo se spunea doar *sunt recunoscătoare* și nimeni nu preciza cui mamei natură, duhului din lampa lui Aladin etc) este că fiul meu a avut de efectuat un proiect pentru ora de abilități practice și m-a pus pe mine să-l cos. Ce-ar fi măreț în asta? Păi, l-am lucrat eu, dar la indicațiile lui și am realizat împreună exact ce și-a dorit, el observand ce înseamnă să coși și cum se procedează în mai multe stiluri de cusut, iar eu petrecand timp cu el și aplaudandu-l pentru că era așa de creativ și știa ce să ceară.

Și evident am luat 10. Nu eu. Ci noi!🙂

Lasă un răspuns

