Viața ca 1 Iunie la Bookfest

Pe cât de mare a fost reclama la sărbătorirea zilei copilului în cadrul primei zile a târgului de carte, pe atât de mult am bătut și eu toba. Am fost prezentă în târg și … doar 3 evenimente trecute în agenda (oferită rar! că sunt prea puține) cu programul…

Mi-a plăcut modul în care au gândit, la Curtea Veche, lansarea cărții Mandale dacice. Nu mi-a plăcut modul milităros în care a prezentat distinsa gazdă (da, poate că așa trebuie să te porți cu noua generație care venise pentru a învăța simbolurile dacice!), dar mi-a plăcut că am învățat de la ilustratorul cărții cum se realizează o mandală. Cerc împărțit un patru, un al cerc în interiorul lui, cam de două degete distanța dintre acesta și cel mare, apoi pe linia dintre cercuri, în primul sfert – trei simboluri, repetate în celelalte trei.. Vreți să mai spun?🙂

Oricum, explicațiile au fost interesante și mi-am zis că am realizat un mare lucru în viață: mandalele nu mai reprezintă un secret pentru mine.

Țara invitată a târgului este Israel – la standul lor o sumedenie de dulciuri și copii frumos îmbrăcați, dar nici Algeria nu s-a lăsat: a realizat un stand reușit, cu un urs pe post de bibliotecă și mulți copii care răspundeau și la chemări în arabă și la îndemnuri în engleză.

Pe lângă faptul că am avut surpriza ciudată de a-mi descoperi o poveste în volumul 2 al Bookătăriei – carte despre care auzisem că nu mai apare și acum era la o cu totul altă editură…

Viața ca la târgul de carte?

Surprize care te ajută să dezlegi mistere, surprize care te impresionează și surprize care te bagă în ceață…

Fost-a 1 iunie 2016…

3 responses to this post.

  1. Mi-a atras atenţia Bookataria asta, dar nu mai ştiu unde-am văzut-o. Oare la DPH?

    Răspunde

    • Sâmbătă, pe 4 iunie 2016, se va lansa în cadrul târgului de carte Bookfest, Bookătăria de texte și imagini 2!
      Vă așteptăm de la ora 11:00 pe Scena Arena a Salonului Internațional de Carte Bookfest de la Romexpo – acces gratuit!Bookătăria de texte și imagini 2 este o antologie ilustrată de texte pentru copii, care aduce împreună 29 de ilustratori – membri ai Clubului Ilustratorilor – și 36 de scriitori.
      La șase ani de la lansarea primei Bookătării de texte și imagini, Clubul Ilustratorilor se bucură să vă anunțe că Bookătăria de texte și imagini 2 a găsit lumina tiparului la editura Pandora.
      Acesta este un proiect inițiat de Stela Lie și Florin Bican, și realizat cu ajutorul Faber Studio.
      Eu am găsit-o la standul care e față în față cu Editura Rao, dar și la Editura Trei, printre cărțile pe care le au din altă parte…
      Mi-ar plăcea să te uiți pe ea și apoi să discutăm personal despre ea.

      Răspunde

      • Gata, stiu unde am vazut-o. La standul PanDa, divizia de copii a grupului Trei. La ei e scoasă. Poate reuşesc s-o rasfoiesc duminică după atelier, sâmbătă sigur nu ajung în târg.

Lasă un răspuns

