Curiozitate

Una dintre temele esențiale date de Julie Cameron în cartea ei despre descoperirea artistului din tine este să petreci timp cu tine, în fiecare săptămană, colindand pe unde te poartă pașii: nu cu un scop anume, ci pur și simplu pentru delectare. Să-ți simți propria savoare. Să-ți placă de tine. Să te redescoperi ca cel de care ai avut grijă candva sau ca cel care ai ajuns și abia acum începe să-ți fie drag să stai cu tine. Acestei activități, mama mea cea practică i-ar spune: *măi, maică, te-a pus aia să bănănăi și lași lucrurile neterminate în casă? Păi știe ea ce faci?*🙂

Bine că mama e departe și că nu știe că-mi ascult profa așa, ca și cand aș da teză, la fiecare sfarșit de săptămană.

Bănănăiam eu pe Lipscani și-am intrat și la Antic Libris, anticariatul de unde cumpăr cele mai multe cărți de povești care mă inspiră. Acum, eu îi iubesc pe oamenii aceia pentru marfa lor, dar am o mare întrebare: de cand îi știu, angajează oamenii, rar am văzut aceiași vanzători și în continuare e cerere de personal. Oare ce fac cu ei? Îi mănancă? Îi trimit la specializări în locuri exotice? Îi fac pachet și-i duc de unde-au venit – la căminele studențești (că, de regulă, studenții se oferă!)?

Dacă are cineva răspuns la această întrebare a mea, îi mulțumesc din suflet pentru lămurire. Chiar este o taină a ultimilor mei ani din viață. N-aș vrea să trec dincolo cu acest mister nerezolvat.

2 responses to this post.

  1. Nu, nu cred că studenţii sunt comestibili! Patronii se folosesc de lacunele legilor-bănuiesc doar, nu am dovezi, îi angajează pe o perioadă determinată, cu part- time, pe bani puţini…e normal să angajaeze în continuu ca să nu rămână fără forţă de muncă!

    Răspunde

Lasă un răspuns

