Focus pe inimă – Comunicarea

Am participat la seminarul Andreei Burdalescu nu pentru că habar n-am de comunicare, ci tocmai pentru că știu și eu cate ceva🙂 . Am fost acolo pentru că ne știm de ceva vreme, dintr-un context asemănător: un curs de branding personal (între timp, ea a pus în practică ce am învățat acolo. Eu, nu! Felicitări ei!🙂 ).

Andreea nu este ca acei mentori care-și păstrează resursele, care nu le oferă, care schimbă repede imaginile, ca nu cumva să apuci să copiezi ce e scris acolo… Ea pune o sumedenie de lucruri interesante și pe FB și pe blogul ei.

Am petrecut întreaga seară ascultand-o, apoi am petrecut întreaga noapte scotocind printre materialele ei și descoperind o lume pe care ar trebui să o și trăiesc, nu numai să o cunosc din … citit…

Cursurile Andreei sunt interesante și pentru că aduc pace în inimă și pentru că te ajută să faci pace cu oamenii din jurul tău.

Mă bucur că resursele mele (poveștile de pe site) îi sunt de folos fiului ei cand se joacă, pentru că și ea îmi este de folos, în perspectiva scrierii unor povestiri amuzante, după tot ce-am rememorat azi…

Urmăriți-o pe Andreea…🙂

 

 

Lasă un răspuns

