În tandem – Jacqueline Wilson

Eu citesc tot ce s-a publicat în romană pentru cei mici și din plăcere și pentru proiectul meu. Cum, cu ocazia targului, mai multe persoane mi-au dat telefon – Cum crezi că e cartea asta? (pentru că expozanții nu le dădeau voie să dea jos de pe ele țiplele – oare cum cred ei că se gandește un om să cumpere o carte? După copertă? După greutate? După strălucirea țiplei – m-am gandit că ar fi bine să realizez o scurtă prezentare a tuturor celor care îmi trec prin mană.

Editura Arthur.

Două gemene. Povestea este un fel de jurnal scris de amandouă gemenele, evident că cea mai vorbăreață are întaietate, ea decide, ea are farmec, ea se poate observa de la distanță. Culmea este că se întamplă ceva și *neînsemnata* are parte să iasă în față. Reacția surorii ei este descrisă și rezultatul pentru prietenia lor de gemene este cu totul altul decat cel cu care ne-am obișnuit noi de-a lungul secolelor.

De asemenea, este o poveste despre cum este primită o mamă vitregă de copiii care n-o simpatizează – zic eu că, fiind așa de scurtă (se citește într-o oră) merită citită și de adulții care intră într-o familie în care cel de-al doilea părinte a murit.

Pe total e amuzantă.

varsta: peste 9 ani.

Lasă un răspuns

