Reacții

De 4 săptămani, merg zilnic la Ceragem, pentru masajul lor care-mi e foarte drag. Pat de jad, cu infraroșu. Pentru a putea face aceasta, e nevoie de două cearceafuri albe, ținută completă albă: șosete, pantaloni, tricou. Șocul meu a fost că nu am nimic în casă alb, pentru că eu sunt o persoană a culorii. Acum, gandindu-mă că nu voi mai avea nevoie de acele lucruri după ce voi termina masajul, pentru că eu oricum nu voi folosi niciodată lenjerie de pat albă, nici bătută,🙂 , am zis să fac o mutare ieftină: am intrat în primul second, am cumpărat 2 fețe de masă imense, albe, le-am curățat cum se poate mai bine și le-am folosit pe acelea, urmand ca la final să le arunc.

Am povestit unor persoane despre acest lucru. Reacții:

  1. De la second? Proastă alegere.
  2. Eu n-aș fi făcut așa ceva.
  3. Haide, mă, că meritai și tu mai mult…
  4. Lasă că și așa e bine…
  5. Nu mi-ar fi trecut prin cap!
  6. Mamă, ce te-ai scos!
  7. Să nu mai spui nimănui, e rușinos să vorbești despre asta…

Sincer, replica mea pentru o persoană ca mine ar fi fost…

*Felicitări, ai fost înțeleaptă. A, poate mă duc și eu la masaj acolo. Așa că nu le arunca imediat cum termini abonamentul. Păstrează-mi-le!*

Da, oamenii sunt diferiți.

3 responses to this post.

  1. Aș fi făcut exact la fel!

    Răspunde

  2. Bah. Eu cumpar de la Goodwill mereu, mai ales hainele copiilor de tras prin parcuri. Nothing wrong with that!!🙂

    Răspunde

  3. Eu sunt mare adepta a second hand-urilor. Cele mai mari comori acolo le-am gasit, in secondurile de haine si de mobilier. Ba chiar si jucarii faine de tot. Deci da, ai fost tare inteleapta si ai gasit o solutie ieftina si convenabila, in loc sa dai banii aiurea pe chestii pe care nu le-ai fi folosit oricum si dupa aia. Mai multe recomandari despre centrul de masaj se poate, te rog?

    Răspunde

Lasă un răspuns

