Filosofie de autobuz

Două tinere (25-27), care stăteau pe locurile din spate, cu spatele la mersul drumului, iar eu și o altă femeie stăteam față în față cu ele, se uitau pe telefonul uneia dintre ele. Era un clip cu Obama, momente minunate din timpul cât a fost președinte. Erau surprinse relațiile lui extraordinare cu copiii, încurajarea acestora, dar și clipe amuzante… La un moment dat ținea un bebeluș în brațe și s-a prefăcut că pleacă acasă cu el… M-a cuprins și pe mine curiozitatea și l-am privit, odată cu ele; evident, eu … 🙂 pe dos. (Normal că l-am căutat când am ajuns acasă. Pentru cei interesați, aici )

Una dintre ele îi zice celeilalte:

*Vezi, dragă, au trecut toți anii președintelui negru și n-a fost niciun scandal de infidelitate.*

*De unde concluzia ar fi că trebuie să căutăm un negru ca soț, nu?*

S-au pus pe râs și m-au făcut și pe mine să zâmbesc. Până atunci, una dintre ele povestise că s-a despărțit de *Nelu* pentru că nu are una, ci trei în plus, pe lângă ea și nevastă… 🙂

Mergeți cu autobuzul. Veți cunoaște viața!

Lasă un răspuns

