Articulo(-)ruginoza

Proful de spinning: Aveți grijă de articulații. Asta nu e vreme pentru blugi tăiați, nici la genunchi, nici mai sus, nici mai jos. Și cu atât mai puțin de pantaloni până la gleznă, fără șosete sau cu șosete discrete 🙂 . Și nu uitați de extremități: acoperite și mai ales încălzite.

Articulații și extremități. Nu uitați că nu sunteți roboți, ci aveți niște încheieturi care, dacă încep să scârțâie, vă fac să chițăiți. De durere.

#MSMdelaSecom #Articuloruginoza #MSM750mg #parentingpr #secom #secomromania #articulatii #viatadeblogger #menssanaincorporesano #stildeviata #viatasanatoasa #momblogger #blogger #catalogulprovocarilormoderne

3 responses to this post.

  1. Eu iau MSM de cca 1 an si jumătate si chiar se simt efectele asupra genunchilor mei. Cat despre acoperirea extremităților. … nimic mai adevărat!

    Răspunde

  2. eu am început aseară. 🙂 pentru că, oricât aș vrea eu să cred că sunt ca la 20 de ani, oricât mi-ar fi mie de roz modul în care văd lucrurile și oricât am comportament de 14 ani 🙂 , corpul se poartă ca la vârsta din buletin… și nici măcar n-am făcut excese… dar asta este!

    Răspunde

  3. Posted by Claudia on 20 Ianuarie 2017 at 13:48

    Daa, bune sfaturile de la dom’profesor! Eu am un genunchi operat de două ori, și scârțâie cum simte mirosul de frig…acum. durerea face parte din cotidian

    Răspunde

Lasă un răspuns

